Uczmy się na błędach innych

Uczmy się na błędach innych

Dodano:   /  Zmieniono: 
Każdy pomysł trzeba umieć sprzedać, bo nie wszystkie są tak genialne, jak się wydaje ich twórcom.
Dla nowo tworzonych przedsiębiorstw najtrudniejszy jest początek działalności. Według US po pierwszym roku dalej funkcjonuje 68 proc. firm, po drugim – 52 proc. Po pięciu latach wskaźnik ten spada do 33 proc.

Nie jest łatwo założyć biznes, który pokona twardą konkurencję. –  Zakładając firmę, warto poświęcić czas na analizę innych przedsiębiorstw na rynku, na którym zamierzamy funkcjonować – sugeruje Bartosz Krawczyk, menedżer w dziale konsultingu firmy doradczej Deloitte. – Działajmy zgodnie z zasadą: uczmy się na błędach innych.

Więcej możesz przeczytać w 17/2012 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.