Disco is king

Disco is king

Dodano:   /  Zmieniono: 
Na koncerty przychodzą tysiące, a Polo TV to najczęściej oglądana stacja muzyczna w Polsce. Disco Polo powraca.
Wiecie, kim jest Niecik? Nie wiecie? A powinniście, bo zna go już co najmniej pół Polski. Klip do jego piosenki „Cztery osiemnastki” obejrzało w internecie ponad 12 mln Polaków. Na koncerty potrafi ściągnąć kilkanaście tysięcy osób. W tym roku zagrał ich już ponad 100, chociaż za prestiż zaproszenia Niecika na scenę trzeba sporo zapłacić. Za koncert w klubie bierze 9 tys. zł, za plener – od 12 tys. zł w górę. Kumpluje się z Kubą Wojewódzkim, w „Rozmowach w toku” doradza, jak podrywać nastolatki, a do jego własnego show „Łowy króla disco!” w telewizji Viva zgłaszały się setki dziewczyn chcących zdobyć jego serce. Przede wszystkim Niecik jest jednak królem nowej fali disco polo.

Jak z Grajewa trafić do TV

Srebrne audi z przyciemnionymi szybami z piskiem podjeżdża na parking w centrum Grajewa. Tomasz „Niecik” Niecikowski wychodzi z samochodu, podaje rękę na przywitanie, rozgląda się i mówi z uśmiechem: – No i znowu wszyscy się gapią. Nie ma co ukrywać, że jestem człowiekiem medialnym. Już tak jest, że tylko wyjadę po zakupy do sklepu i wszyscy krzyczą: „O, Niecik jedzie!”. Kiedyś biegali nawet za samochodem przez pół miasta, żeby wziąć autograf albo zrobić zdjęcie – opowiada. Ale teraz już im przeszło, bo przecież widzą go tu w Grajewie codziennie i zdążyli się do obcowania z Niecikiem przyzwyczaić. Co innego w Warszawie. Ostatnio w stolicy odwiedził galerię handlową, żeby pochodzić po sklepach, i nie mógł nic kupić, bo co chwila ktoś prosił go o autograf.
Więcej możesz przeczytać w 43/2012 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.