Niezależność bez ryzyka

Niezależność bez ryzyka

Dodano:   /  Zmieniono: 
Proponujemy elastyczny model, w którym przedsiębiorca decyduje, jak będzie wyglądało jego życie - mówi Anna Pietrzak, dyrektor naczelny Amway Polska.
Dla Amway na całym świecie pracuje ponad 3 mln sprzedawców – to ogromna liczba. Co według pani sprawia, że chcą współpracować właśnie z wami?

Cały fenomen Amwaya polega na tym, że jest to gotowy model na biznes, w którym są praktycznie zerowe bariery wejścia, nie trzeba mieć żadnego specjalnego doświadczenia ani wykształcenia, nie są ważne wiek ani miejsce zamieszkania. Firma oferuje szerokie portfolio produktowe, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Z drugiej strony ze współpracy łatwo się wycofać. Jeżeli ktoś stwierdzi, że to nie jest biznes dla niego, może w ciągu sześciu miesięcy oddać zestaw początkowy, a pieniądze dostanie z powrotem. Nie ma więc tu żadnego ryzyka. Poza tym Amway sprzedaje produkty bardzo wysokiej jakości, z których większość objęta jest bezterminową gwarancją satysfakcji. Jeśli klient nawet po roku stwierdzi, że produkt mu nie odpowiada, może go zwrócić i dostać z powrotem pieniądze. Dzięki temu wzajemna relacja klienta i sprzedawcy jest bardziej komfortowa.
Więcej możesz przeczytać w 43/2012 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.