Vice, czyli (prawie) alternatywa dla tv

Vice, czyli (prawie) alternatywa dla tv

Dodano:   /  Zmieniono: 
Opowiadać o współczesnym świecie młodym ludziom ich językiem i mówić o sprawach pomijanych przez mainstreamowe media – to recepta sukcesu Vice Media.

W czasach, gdy „dorosłe” kanały telewizyjne nie były w stanie dotrzeć z wiadomościami do młodych konsumentów, Vice wymościł sobie solidną niszę rynkową. Nowa generacja czerpie informacje o świecie kanałami cyfrowymi i poprzez serwisy społecznościowe. A autorami wiadomości podawanych przez Vice byli często zwykli użytkownicy amatorzy, a nie profesjonalni reporterzy. Początków Vice Media trzeba szukać ponad 20 lat temu w Kanadzie. To wówczas Shane Smith, Gavin McInnes i Suroosh Alvi założyli magazyn punkowy „Voice of Montreal”. Po dwóch latach w 1996 r. tytuł zmieniono na „Vice”. I tak już zostało.

Więcej możesz przeczytać w 48/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.