SZKLANY ŚWIAT

SZKLANY ŚWIAT

Dodano:   /  Zmieniono: 
"Ja, Malinowski".
TVN rozpoczyna emisję nowego polskiego serialu komediowego. Autorem scenariusza jest Stefan Friedman, reżyserem Filip Zylber, a występują w nim między innymi Grzegorz Warchoł, Edyta Olszówka, Olaf Lubaszenko, Piotr Machalica, Ewa Błaszczyk i Jolanta Fraszyńska. Film w groteskowy sposób przedstawia polską rzeczywistość po transformacjach ustrojowych na początku lat dziewięćdziesiątych. Jest to czas łatwego bogacenia się i fascynacji możliwościami, jakie dają duże pieniądze, czas wzorowania się na mitycznym Zachodzie i Ameryce. "Malinowski" w zauważalny sposób wzorowany jest na sztuce "Mieszczanin - szlachcicem" Moliera
(KK)

Animowany Sierocki.
W środy o godz. 18.30 w telewizyjnej Jedynce emitowany będzie nowy program muzyczny, prezentujący nie tylko muzykę pop, rock i dance, ale głównie nurt środkowy tych stylów, bez odjazdów w stronę awangardy czy - jak to nazywa pan Marek - muzyki wysłodzonej. Jak większość tego typu audycji, opierać się będzie na wideoklipach, głównie polskich. Od innych programów muzycznych ma różnić się tym, że obraz w większym stopniu tworzyć będzie animacja komputerowa. Animowany ma być również prezenter.
(ZW)

Superwóz.
Polsat zakupił nowoczesny wóz transmisyjny pracujący w technologii cyfrowej, wyposażony w osiem torów kamer i dwie mikrokamery. Sprzęt tego typu był wykorzystywany podczas ubiegłorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej we Francji. Wóz przeznaczony jest głównie do transmitowania imprez sportowych i wielkich plenerowych koncertów. Zapewnia idealny obraz i dźwięk, pozwala także pokazywać obraz w zwolnionym tempie, co jest szczególnie ważne przy relacjonowaniu imprez sportowych.
(ZW)

"Pan Tadeusz" w wywiadach.
W połowie października Canal Plus przedłuży czas emisji niekodowanej. O godz. 20.00 emitowany będzie cykl ""Pan Tadeusz" - osoby poematu", czyli wywiady z odtwórcami głównych ról w najnowszym filmie Andrzeja Wajdy. Większość aktorów już potwierdziła swój udział w programie. Wywiady mają być elementem kampanii reklamowej przed premierą filmu, która jest zapowiadana na 18 października.
(ZW)
Więcej możesz przeczytać w 38/1999 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

-
 0