Supersam

Dodano:   /  Zmieniono: 
Blaupunkt, niemiecki producent samochodowych odbiorników radiowych, wprowadził na rynek serię niedrogich modeli, w których zastosowano wszystkie nowinki samochodowego rynku audio. Radiami i magnetofonami z serii Fun-Line można sterować za pomocą pilota podczerwieni. Innym ułatwieniem jest funkcja Telefon-Mute, pozwalająca automatycznie ściszyć radio w trakcie rozmowy telefonicznej. Aparaty, w zależności od modelu, kosztują w Niemczech 270-340 marek.
Świat dźwięków * * *

Blaupunkt, niemiecki producent samochodowych odbiorników radiowych, wprowadził na rynek serię niedrogich modeli, w których zastosowano wszystkie nowinki samochodowego rynku audio. Radiami i magnetofonami z serii Fun-Line można sterować za pomocą pilota podczerwieni. Innym ułatwieniem jest funkcja Telefon-Mute, pozwalająca automatycznie ściszyć radio w trakcie rozmowy telefonicznej. Aparaty, w zależności od modelu, kosztują w Niemczech 270-340 marek.


Elektroniczny przyjaciel * * *

Marzeniem niepełnosprawnych jest urządzenie prezentowane na targach urządzeń medycznych w Europie Zachodniej. Elektroniczna pokojówka Maid (Mobility Aid for Elderly and Disabled People) to w rzeczywistości "myślący" i samosterujący wózek inwalidzki dla osób o bardzo ograniczonych zdolnościach ruchowych. Użytkownik kieruje urządzeniem, choć może je również zaprogramować, na przykład do bezkolizyjnego poruszania się po zatłoczonej ulicy. Mózgiem systemu jest standardowy komputer PC wyposażony w procesor Pentium (166 MHz).


Tęcza we włosach * *

Tec Ni Art (L?Oreal Paris) to nowa gama kosmetyków do modelowania i układania włosów. Serię tworzy pięć linii produktów - opakowania każdej z nich mają inną barwę. Kolor beżowy oznacza dwie pianki zwiększające objętość włosów, a zielony - sprej i żel naturalnie utrwalające fryzurę. Sprej i żel nabłyszczające włosy znajdują się w żółtych opakowaniach, zaś żel i spreje przeznaczone do mocnego utrwalania fryzury w czerwonych. Dwa lotiony do układania włosów na wałki umieszczono w karbowanych pojemnikach.


Zapach czasu * *

Przełom wieków stanowi dla producentów najlepszą okazję do wprowadzenia nowych serii artykułów. W skład linii zapachowej Galileo de Viento - "Galileo 21 Century" - wchodzą woda toaletowa, woda po goleniu i dezodorant (w sztyfcie, atomizerze i spreju). Kompozycję tę tworzą nuty cytryny, bergamotki i tymianku uzupełniane jaśminem, geranium z wysp Bourbon i aromatem drzewa sandałowego. Zapach producent zadedykował "mężczyźnie odważnemu, który wytrwale dąży do celu i umiejętnie broni swoich zasad".


Liczba gwiazdek (od jednej do pięciu) określa walory użytkowe produktu, jego nowatorstwo, relację jakość - cena, wzornictwo oraz stopień poszanowania środowiska.
Więcej możesz przeczytać w 34/1998 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.