Supersam

Dodano:   /  Zmieniono: 
Muzyczny ideał

Wzmacniacz PM-14 firmy Marantz z serii Premium jest przeznaczony dla miłośników muzyki, którzy nie godzą się na żadne kompromisy, jeśli chodzi o jakość dźwięku. Z najwyższym realizmem odtwarza nawet najcichsze fragmenty muzyki poważnej. PM-14 jest zintegrowany z magistralą D-Bus i pilotem zdalnego sterowania. Aluminiowa obudowa wykonana techniką wtrysku ciśnieniowego redukuje wibracje i promieniowanie elektromagnetyczne. Nowe moduły wzmacniające HDAM oraz aktywny układ regulacji siły głosu ze sprzężeniem zwrotnym minimalizują szumy. Zasilacz o niskiej impedancji oraz dużej wydajności umożliwia sterowanie nawet trudnymi głośnikami. PM-14 wyposażony jest we wskaźnik temperatury wewnątrz urządzenia, który informuje, czy cały system pracuje w optymalnych warunkach.


Suknia jak biżuteria

Najważniejsza jest materia - symbol kobiecości przełomu epok - uważają twórcy najnowszej kolekcji firmy Hexeline. Charakter ubiorowi nadają tu efektowne tkaniny, uwodzicielskie i dekoracyjne jak biżuteria: szlachetne jedwabie, mieniące się tafty, przejrzyste szyfony, organzy, tiule, materiały powlekane plastikiem czy szeleszczące jak papier, tafty z miedzianymi nitkami. Najnowsza kolekcja Hexeline stworzona jest z myślą o paniach lubiących modę odważną i nowoczesną, a przy tym elegancką i kobiecą. Stroje wieczorowe mają zdecydowane kolory - dominuje bordo, turkus, granat, stare złoto, czerń i różne odcienie szarości. Najefektowniej prezentują się suknie i obszerne, suto marszczone spódnice, często zbierane dołem w kształcie bombki. Ogromną rolę odgrywają detale - drobne draperie, odsłonięte ramiona, głębokie dekolty. Uroku kobiecie dodają także miękkie sweterki, przezroczyste bluzki, poncha i obszerne szale, podkreślające smukłość sylwetki.


Ciemna strona mężczyzny

Męski zapach "Hugo Dark Blue" (Hugo Boss) jest młodszym bratem cieszącej się wielkim powodzeniem wody "Hugo". "Dark Blue" jest seksowny, zaprojektowano go jako pochwałę stylu życia mężczyzny często zmieniającego nastrój. Dzięki połączeniu ekstraktu malabarskiego imbiru i indyjskiej limony nowatorska nuta górna zapachu jest wyrafinowana, dystyngowana i pobudza zmysły. Ciepła nuta środkowa została skomponowana z aromatów pelargonii, cyprysu i szałwii. Końcowa nuta bazowa to połączenie benzoiny, olibanu oraz paczuli i zamszu. Woda toaletowa "Hugo Dark Blue" oraz płyn po goleniu sprzedawane będą w niebieskogranatowej butelce (kształtem przypominającej shaker), kontrastującej z chromowaną nakrętką.


Łatwo i efektywnie

Nowa golarka elektryczna InterFace firmy Braun goli bez problemów nawet dwudniowy zarost. Zastosowano w niej ruchomy system noży i ultracienką folię platynową (rozwiązanie wykorzystywane wcześniej jedynie w najdroższych modelach golarek tej firmy). Dzięki temu zarost można teraz usuwać znacznie łatwiej i dokładniej nawet w trudno dostępnych miejscach w okolicy szyi. Lekko zaokrąglony kształt golarki InterFace pozwala na wygodne trzymanie i łatwe operowanie urządzeniem. Wszystkie jej funkcje mogą być obsługiwane jednym centralnie usytuowanym przyciskiem.
Więcej możesz przeczytać w 48/1999 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.