"Wprost" najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce

"Wprost" najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce

Dodano:   /  Zmieniono: 3
W tygodniku “Wprost“ opisaliśmy przyjacielskie relacje Nowaka z biznesmenami, którzy zarabiają na rządowych kontraktach (fot. Wprost) / Źródło: Wprost
Tygodnik "Wprost" czwarty rok z rzędu pozostaje najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce. W 2013 r. inne media powoływały się na publikacje "Wprost" 3043 razy. W prasie tygodnik cytowany był 1145 razy.
Tygodnik "Wprost" czwarty rok z rzędu pozostaje najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce. W 2013 r. inne media powoływały się na publikacje "Wprost" 3043 razy. W prasie tygodnik cytowany był 1145 razy. 

Z danych opublikowanych przez Instytut Monitorowania Mediów oraz Newton Media, który bada liczbę cytatów w innych tytułach prasowych wynika, że "Wprost" jest najbardziej opiniotwórczym polskim tygodnikiem.

W porównaniu z 2012 rokiem liczba odwołań do publikacji "Wprost" wzrosła o prawie 38 proc. Rekordowy pod względem cytowań był maj. W tym miesiącu materiały tygodnika "Wprost" zacytowano 550 razy.

Wśród materiałów opublikowanych na łamach tygodnika "Wprost" największym zainteresowaniem innych tytułów prasowych cieszyły się m.in. teksty Bartosza Janiszewskiego „Fundacja na rzecz prezesa” (nr 8/2013), w którym opisano problemy prezesa fundacji KidProtect.pl, Magdaleny Rigamonti „Mata Hari Kaczyńskiego” (nr 10/2013), o pozyskaniu przez Ilonę Klejnowską z Prawa i Sprawiedliwości poufnych informacji na temat Solidarnej Polski oraz Michała Majewskiego, Sylwestra Latkowskiego i Cezarego Bielakowskiego „Nowak – złote dziecko Tuska” (nr 17/2013). Za cykl publikacji na temat ministra Nowaka jego autorzy dostali Grand Press 2013 w kategorii „Dziennikarstwo śledcze”. Bartosz Janiszewski za swój tekst otrzymał nominację do Grand Pressa w kategorii News.
 3

Czytaj także