Przez wino do serca

Przez wino do serca

Dodano:   /  Zmieniono: 
Upodobanie do wina pewna francuska firma postanowiła połączyć z szansą na romantyczną przygodę. Każda butelka "Soif de Coeur" (pragnienie romansu) jest szansą na spotkanie kogoś za pośrednictwem Internetu.

Na każdej butelce znajduje się kod, który należy wprowadzić na specjalnej stronie internetowej i być może znaleźć idealnego partnera. Wino "Soif de Coeur" jest sprzedawane w supermarketach we Francji, Belgii i Szwajcarii, a wkrótce ma się tez pojawić w Japonii i Rosji.

Oprócz kodu, nabywca wina podaje w Internecie swój wiek, płeć i trochę innych informacji. Internetowa firma Imaginform kojarzy go następnie z kimś, kto również kupił "Soif de Coeur".

Okazało się, że z tego poszukiwania partnera za pomocą wina i Internetu najczęściej korzystają panie w wieku 30-40 lat, ale zdarzają się i panowie w wieku 80 lat, choć nie wiadomo, czy udało im się kogoś znaleźć. Firma Imaginform nie podaje szczegółów, ale twierdzi, że system funkcjonuje.

ab, pap