Pogrzeb... w nagrodę

Pogrzeb... w nagrodę

"Wygraj darmowe leczenie/pogrzeb" – tak reklamuje swój konkurs na hasło reklamowe Miniapteka.pl. Plakaty takie można zobaczyć w kilku punktach Warszawy m.in. wagonach metra.
Jak pisze dziennik „Metro", warunkiem uczestnictwa w konkursie są zakupy w aptece i wrzucenie do ustawionej w aptece skrzynki hasła reklamującego aptekę. Głowiną wygraną, którą otrzyma autor zwycięskiego hasła jest bon na 2 tys. zł, który można przeznaczyć na pokrycie kosztów leczenia, wesela lub... pogrzebu. Współwłaściciel Miniapteki Karol el Kashif (półkrwi Egipcjanin) tłumaczy, że chce w ten sposób pomóc starszym osobom, które zawczasu oszczędzają na swój pochówek, by nie sprawiać kłopotów rodzinie.

Dodatkowego smaczku konkursowi dodaje fakt, że losowanie nagród zaplanowano na 23 grudnia. Taki voucher na pogrzeb lub wesele –zdaniem pomysłodawcy – „może być miłym prezentem na święta".

Czy konkurs będzie się cieszył powodzeniem wśród Polaków? Socjolog z Uniwersytetu Śląskiego, prof. Jacek Wódz mówi, że w wielu krajach tego typu reklamy nikogo nie szokują. Jednak Warszawska Okręgowa Izba Aptekarska zapowiada ostrą reakcję.

em, Metro.pl

Czytaj także

 0