Królewna Śnieżka z piwem i bez sukienki

Królewna Śnieżka z piwem i bez sukienki

Dodano:   /  Zmieniono: 
Producent australijskiego piwa wykorzystał wizerunek Królewny Śnieżki w swojej kampanii reklamowej. Disney jest wzburzony, a dziecięce wyobrażenia o królewnie i siedmiu krasnoludkach legły w gruzach.
Królewna Śnieżka leży na łóżku ze wszystkimi siedmioma krasnoludkami. Bez sukienki, paląc papierosa i puszczając kółka z dymu. Taki obrazek widnieje na bilbordach reklamujących australijskie piwo. Co więcej Śpioszka, Wesołka i Mędrka, twórcy reklami przeistoczyli w Sprośnego, Lizusa i Napalonego. A sama królewna w wersji australijskiej zmienia imię z Snow White na Ho White (ang. slang. ''prostytutka'').

Przedstawiciele agencji reklamowej The Foundry zapewniają, że chcieli po prostu przekonać Australijczyków do nowego piwa o smaku owocowym. Zamiast tego wzbudzili gniew amerykańskiego dystrybutora kreskówek, który posiada prawa autorskie do animowanej wersji przygód Królewny Śnieżki. Disney nie wydał jeszcze oświadczenia prasowego, ale jest mało prawdopodobne, aby koncern zgodził się na dalsze wykorzystanie wizerunku bohaterki bajki w reklamie piwa.

Kz, deser.pl