Keep Walking – poznaj niezwykłych ludzi

Keep Walking – poznaj niezwykłych ludzi

Dodano:   /  Zmieniono: 
Andrzej Smolik - ambasador programu Keep Walking
Keep Walking to program, którego celem jest pokazanie ludzi kierujących się w życiu pasją, nie bojących się podejmować ryzyka i potrafiących podejmować śmiałe decyzje. Uczestnicy programu będą mogli wysłuchać m.in. podróżnika Amyra Klinka, alpinisty Ranulpha Fiennesa i mistrza Formuły 1 Lewisa Hamiltona – ludzi, którzy potrafią inspirować.
Program Keep Walking realizowany jest w wielu krajach na świecie. Od niedawna mogą w nim uczestniczyć również mieszkańcy Polski. Ambasadorem akcji w Polsce został Andrzej Smolik – znany kompozytor i producent muzyczny. Smolik przekonuje, że zdecydował się na współpracę z organizatorami programu, by zaświadczyć, że warto podążać za marzeniami i realizować swoje pasje, nawet wtedy, gdy nachodzą nas chwile zwątpienia. Smolik udowadnia to zresztą na swoim własnym przykładzie – w listopadzie wydał kolejną autorską płytę, która jest kolejnym krokiem na drodze do realizacji jego marzenia: tworzenia muzyki zgodnej z jego wrażliwością, niezależnie od dominujących w muzyce trendów.

- Dołączyłem do programu, żeby móc opowiedzieć trochę o sobie, o swojej drodze, jak to się stało, że jestem, gdzie jestem. Może też po to, by przekonać tych, którzy trochę nie wierzą w to, że należy podążać za głosem serca i wierzyć w swoje marzenia, i na nie stawiać – przekonuje Smolik.

Również inni uczestnicy programu potrafią walczyć o swoje marzenia. Amyr Klink przemierza świat zyskując sobie miano największego indywidualisty wśród podróżników. Ranulph Fiennes jest zdobywcą dwóch biegunów i Mount Everestu. Z kolei Lewis Hamilton zyskał sobie miano najszybszego człowieka świata. Historie ich drogi do marzeń, wzlotów i upadków można poznać wchodząc na stronę www.swiatwhisky.pl.

Podsumowaniem kampanii będzie koncert – multimedialne przedstawienie materiału z nowego albumu oraz drogi, jaką przebył artysta. Odbędzie się on 13 grudnia, a wielbiciele będą mieli możliwość zdobycia biletów poprzez udział w konkursach organizowanych przez media.


Cóż dodać. Chyba tylko: „Keep Walking" (idźmy dalej).