Znani Gorzowianie na świątecznych spotach

Znani Gorzowianie na świątecznych spotach

Dodano:   /  Zmieniono: 
Sportowcy, artyści, politycy, mieszkańcy różnych wyznań są twarzami świątecznej kampanii pt. "Z różnic tworzymy tradycję" w Gorzowie Wielkopolskim. Billboardy z ich podobiznami zawisną w głównych punktach miasta, a świąteczne spoty będzie można obejrzeć w internecie.
Kampania świąteczna z udziałem znanych mieszkańców odbywa się w Gorzowie po raz pierwszy. - W ramach kampanii prezentujemy znanych gorzowian, mistrzów sportu, artystów, by pokazać, że Gorzów to miasto, w którym swoją przystań może znaleźć każdy bez względu na pochodzenie, wyznanie, zawód. Każdy może się tu rozwijać i osiągać sukcesy - powiedziała rzeczniczka urzędu miasta Anna Zaleska.

Uczestnicy kampanii pojawią się na billboardach w świątecznych aranżacjach, m.in. z prezentami, pod jemiołą, na sankach. Na jednym z billboardów przy wspólnym stole są: reprezentujący Cyganów, twórca Międzynarodowych Spotkań Zespołów Cygańskich "Romane Dyvesa" Edward Dębicki z żoną Ewą oraz przedstawiciele mniejszości łemkowskiej dr Beata Orłowska i ks. Artur Graban.

Twarzami kampanii zostali też trenerzy: koszykarek AZS PWSZ Gorzów Dariusz Maciejewski i Stali Gorzów Piotr Paluch, dwukrotny mistrz olimpijski w wioślarstwie Tomasz Kucharski, skrzypek jazzowy Adam Bałdych, pianista Michał Wróblewski, duchowny ewangelicki bp Mirosław Wola i katolicki ks. Bogusław Barański oraz prezydent Tadeusz Jędrzejczak, posłanka Krystyna Sibińska, starosta gorzowski Józef Kruczkowski.

Billboardy zawisną w tym tygodniu w głównych punktach miasta. W ramach kampanii jej uczestnicy przygotowali też bombki, które trafią na licytację w styczniu podczas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

pap, ps