Karta Tatrzańska skusiła 300 tys. turystów

Karta Tatrzańska skusiła 300 tys. turystów

Dodano:   /  Zmieniono: 
Czy jesienna Karta przyciągnie turystów? (fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
Ponad 300 tys. turystów odwiedzających Podhale i Pieniny skorzystało do końca wakacji z oferty Karty Tatrzańkiej uprawniającej do wielu zniżek na atrakcje turystyczne – poinformował organizator akcji promocyjnej Wojciech Argasiński.

Karta Tatrzańska powstała tuż przed sezonem zimowym w 2010 roku i ma na celu promowanie atrakcji Podhala i Pienin. - Akcja promocyjna szybko zdobyła popularność wśród turystów chcących zaoszczędzić na wypoczynku, jak i u samych partnerów honorujących kartę – oświadczył Argasiński.

Kartę Tatrzańską wraz z przewodnikiem i mapkami dojazdowymi turyści dostają za darmo w hotelach i pensjonatach, uczestniczących w akcji promocyjnej. Wśród ofert karty jest ponad 60 atrakcji turystycznych m.in. baseny geotermalne, karczmy regionalne i restauracje, muzea, parki rozrywki i kina. Turyści mogą też skorzystać ze zniżek na taksówki miejskie oraz zamówić dorożkę konną, która zawiezie gości w dowolne miejsce na Podhalu z dużym rabatem. Miłośnicy sportów ekstremalnych mogą skorzystać ze spływu pontonowego przełomem Dunajca.

- 15 września po raz pierwszy rusza jesienna edycja Karty Tatrzańskiej, mająca na celu pobudzenie tzw. martwego sezonu turystycznego między wakacjami a zimą – powiedział Wojciech Argasiński. Dodał, że jesienią będzie można uzyskać nawet 40-procentowe rabaty m.in. na wstęp na baseny termalne.

Zimowa edycja karty rabatowej ruszy w grudniu. Będzie można z niej korzystać m.in. w czternastu największych stacjach narciarskich, a także w wypożyczalniach sprzętu zimowego i szkółkach narciarskich. Karta obowiązuje na terenie całego Podhala i Pienin i jest ważna przez cały okres pobytu turysty. Lista obiektów noclegowych, w których wydawane są karty, oraz atrakcji, na które oferowane są zniżki, można znaleźć na stronie internetowej: www.kartatatrzanska.pl.

zew, PAP