Brytyjski Departament Transportu postanowił przestrzec kierowców przed konsekwencjami prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu. W ramach kampanii społecznej "THINK!" opublikowano szokujący spot telewizyjny - podaje portal wirtualnemedia.pl.
W jednym z londyńskich pubów zainstalowano ukrytą kamerę i nagrano reakcje bywalców lokalu na szokującą kampanię.
Po podejściu do umywalek w lustro od drugiej strony z dużą siłą uderzał manekin kobiety. Jego głowa przebijała się przez taflę szkła a do umywalki spływała sztuczna krew.
Kampania została przygotowana przez agencję Leo Burnett.
W ramach akcji "THINK!” mają też pojawić się nagrania radiowe oraz reklamy w prasie, przedstawiające kolejne etapy procesu sądowego dla osób zatrzymanych za prowadzenie samochodu po pijanemu.
ja, wirtualnemedia.pl
Po podejściu do umywalek w lustro od drugiej strony z dużą siłą uderzał manekin kobiety. Jego głowa przebijała się przez taflę szkła a do umywalki spływała sztuczna krew.
Kampania została przygotowana przez agencję Leo Burnett.
W ramach akcji "THINK!” mają też pojawić się nagrania radiowe oraz reklamy w prasie, przedstawiające kolejne etapy procesu sądowego dla osób zatrzymanych za prowadzenie samochodu po pijanemu.
ja, wirtualnemedia.pl