Według analiz firmy PMR, aż 24 mld złotych wyniesie wartość rynku e-handlu w 2013 roku.
Nawet o 10 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrosła liczba świeżych produktów spożywczych kupowanych w sklepach online.
- Zaczynamy wybierać coraz wygodniej, coraz bardziej świadomie. Oczywiście, nadal dominują wielkogabarytowe produkty - zwykle klienci chcą kupić całą zgrzewkę wody lub zrobić większe zapasy i korzystają z możliwości dostawy bezpośrednio do domu - mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Piotr Bucki, specjalista od komunikacji i wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej (WSB) w Gdyni.
Dodatkowo porównywarki cen, takie jak Ceneo czy Nokaut, dają pełniejszy obraz, tego czy zakupiony produkt jest w możliwie jak najlepszej cenie.
Źródło: www.portalspozywczy.pl, Newseria.pl
- Zaczynamy wybierać coraz wygodniej, coraz bardziej świadomie. Oczywiście, nadal dominują wielkogabarytowe produkty - zwykle klienci chcą kupić całą zgrzewkę wody lub zrobić większe zapasy i korzystają z możliwości dostawy bezpośrednio do domu - mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Piotr Bucki, specjalista od komunikacji i wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej (WSB) w Gdyni.
Dodatkowo porównywarki cen, takie jak Ceneo czy Nokaut, dają pełniejszy obraz, tego czy zakupiony produkt jest w możliwie jak najlepszej cenie.
Źródło: www.portalspozywczy.pl, Newseria.pl