Przystanek Woodstock wprowadził w tym roku nową atrakcję dla swoich fanów. W organizowanym przez festiwal oraz Wyższą Szkołę Promocji w Warszawie konkursie można będzie wygrać miejsce na studiach z dziedziny marketingu.
Uczestnicy konkursu będą musieli przesłać do organizatorów pracę przedstawiającą ich spojrzenie na Przystanek Woodstock w dowolnej formie (esej, poemat, zdjęcie, fotoreportaż, film, utwór, grafika, itp.).
Zwycięzcę wybierze jury powołane przez rektora Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie. W nagrodę autor najlepszej pracy dostanie miejsce na trzyletnich studiach licencjackich w jednej z wybranych specjalności (Marketing Rozrywki, E-marketing & Social Media, Reklama, Projektowanie Multimedialne). Studia można będzie odbyć w trybie dziennym lub zaocznym.
woodstock.pl
Zwycięzcę wybierze jury powołane przez rektora Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie. W nagrodę autor najlepszej pracy dostanie miejsce na trzyletnich studiach licencjackich w jednej z wybranych specjalności (Marketing Rozrywki, E-marketing & Social Media, Reklama, Projektowanie Multimedialne). Studia można będzie odbyć w trybie dziennym lub zaocznym.
woodstock.pl