Niemiecki tygodnik wychwala polską wódkę

Niemiecki tygodnik wychwala polską wódkę

Dodano:   /  Zmieniono: 
Niemiecki tygodnik chwali wychwala polską wódkę (fot. sxc.hu)Źródło:FreeImages.com
Niemiecki tygodnik "Bunte" w swoim dziale "Lifestyle i luksus" zamieścił artykuł o polskiej wódce "Belvedere", która stała się jednym z najbardziej ekskluzywnych trunków w europejskich i amerykańskich barach.
- Pierwsza butelka podbiła rynek (najpierw europejski) w 1993 roku i od tego czasu jest nie do pomyślenia, by jej nie było. Polskie żyto i najlepszej jakości woda wchodzą w udany związek w ponad stuletniej gorzelni, przez co powstaje charakterystyczny, bardzo miękki i lekko słodkawy smak. Wódka jest destylowana czterokrotnie, żeby osiągnąć delikatną, lekko cytrynową nutę - informuje niemiecki tygodnik. 

Gazeta przypomina, że na początku lat 90. handlarz napojów alkoholowych Edward Jay Phillips "chciał wypłynąć z jakimś produktem na samą górę i zwrócił uwagę na producenta z podwarszawskiego Żyrardowa". Tak wódce udało się podbić rynek poza Europą.

- Butelka Belvedere powinna stać w każdym barze, a znawcy twierdzą wręcz, że jej obecność tam jest dla nich sprawdzianem jakości lokalu" - komentuje magazyn.

"Bunte" zwraca również uwagę na unikalny design butelek Belvedere oraz na liczne nagrody, m.in. złoty medal na International Spirits Challenge Award 2014.
 
- To luksusowa marka, w której przypadku chodzi nie tylko o wyjątkowy smak, lecz o całość produktu, gdzie smak i wygląd się znakomicie uzupełniają - pisze gazeta.

Deutsche Wellle