Klasztor Shaolin szuka PR-owca. Chcą promować się w...

Klasztor Shaolin szuka PR-owca. Chcą promować się w...

Dodano:   /  Zmieniono: 
By Don-kun (Own work) [CC-BY-SA-3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0) or GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html)], via Wikimedia Commons
Klasztor Shaolin, aby lepiej zareklamować swoją działalność, chce zatrudnić dyrektora ds. public relations oraz osobę zajmującą się prowadzeniem profilów na portalach społecznościowych.
Klasztor Shaolin jest legendarną buddyjską świątynią, która sławę zdobyła dzięki filmom o sztukach walki. W efekcie w ostatnim czasie miejsce to stało się ważnym ośrodkiem turystycznym. Z klasztorem związana jest m.in. wytwórnia filmowa. Ponadto, klasztor Shaolin prowadzi sklep internetowy. Powstała też specjalna marka napojów z Shaolin.

Opat Shi Yongxin, który zarządza klasztorem, chce jeszcze bardziej zwiększyć zasięg oddziaływania świątyni. Dlatego postanowił zatrudnić dyrektora ds. PR oraz osobę, która zajmie się prowadzeniem profilów w mediach społecznościowych.

Kandydaci muszą biegle posługiwać się językiem angielskim. Nie jest jednak wymagana znajomość buddyzmu.

Tygodnik Zamojski