Oświadczenie

Oświadczenie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost" Spółka z o.o. w Warszawie, wydawca tygodnika „Wprost", oświadcza, że opublikowane w tygodniku „Wprost" w grudniu 2007 r. nr 51/52 w artykule „Taśmy Krauzego" twierdzenia i zarzuty, sugestie i insynuacje dotyczące rzekomej wizyty powoda Konrada Kornatowskiego w dniu 6 lipca 2007 r. w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w towarzystwie współpracownika Ryszarda Krauzego w kontekście i w związku z tzw. „aferą gruntową" i przecieku tajnych informacji są nieprawdziwe, pozbawione jakichkolwiek podstaw faktycznych, prawnych i moralnych i jako takie świadomie i z premedytacją naruszają dobre imię i cześć powoda Konrada Kornatowskiego. Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” Spółka z o.o. w Warszawie, wydawca tygodnika „Wprost”, przeprasza tym samym za bezprawne naruszenie dobrego imienia i czci powoda Konrada Kornatowskiego, jak również za narażenie go na niezasłużone i niekorzystne konsekwencje dotyczące pozycji zawodowej powoda jako prawnika, byłego prokuratora i byłego Komendanta Głównego Policji oraz mogące skutkować negatywnymi efektami w sferze zawodowej, prywatnej i służbowej, a także utratą dobrej opinii. Pozwana Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” Spółka z o.o. w Warszawie, wydawca tygodnika „Wprost”, przeprasza również za ton ww. wypowiedzi, a w szczególności za ich obrażającą, insynuującą i szkalującą powoda Konrada Kornatowskiego formę oraz za wynikające z nich całkowicie fałszywe implikacje i asocjacje. Pozwana Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” Spółka z o.o. w Warszawie, wydawca tygodnika „Wprost”, wyraża także ubolewanie, że nieprawdziwe, szkalujące i krzywdzące dla powoda Konrada Kornatowskiego stwierdzenia zostały opublikowane na łamach tygodnika „Wprost”.
Więcej możesz przeczytać w 52-53/2010 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

-
 0

Czytaj także