„Wprost” najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w pierwszym półroczu 2012 r.

„Wprost” najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w pierwszym półroczu 2012 r.

Dodano:   /  Zmieniono: 
Czerwiec jest kolejnym miesiącem tego roku, w którym „Wprost” był najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Na nasze publikacje inne media powoływały się 185 razy. W tym samym czasie „Newsweek Polska” cytowano 128 razy, a „Politykę” 85. „Wprost” od lutego co miesiąc – z wyjątkiem kwietnia – przewodzi w zestawieniach najbardziej opiniotwórczych tygodników i dwutygodników, ustępując liczbą cytowań tylko największym ogólnopolskim dziennikom i niektórym mediom elektronicznym. W sumie od początku roku do końca czerwca 2012 r. inne media powoływały się na nasze publikacje ponad 740 razy. „Wprost” był najczęściej cytowanym polskim tygodnikiem w 2010 r. i w 2011 r. (ponad 2000 odwołań). Raporty Instytutu Monitorowania Mediów opierają się na monitoringu tytułów prasowych i mediów elektronicznych (telewizji, radia, internetu). Nie uwzględniają cytowań w tzw. przeglądach prasy.
Więcej możesz przeczytać w 31/2012 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.