Żona Ziobry w firmie należącej do PZU. Sasin: Nie możemy dać się zwariować

Żona Ziobry w firmie należącej do PZU. Sasin: Nie możemy dać się zwariować

Dodano:   /  Zmieniono: 
Patrycja Kotecka (fot. Jerzy Sobański (Praca własna fotografa) [CC BY-SA 3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)], via Wikimedia Commons) 
– Nie możemy dać się zwariować, bo faktycznie tropienie teraz do dziesiątego pokolenia kogoś, czy ma jakiegoś znajomego polityka, czy też nie ma, to jest jakiś absurd – mówił na antenie TVN24 Jacek Sasin z PiS. Odniósł się tym samym do zatrudnienia w firmie należącej do PZU żony Zbigniewa Ziobry.

– Nie godzimy się na to i nie będziemy się na to nigdy godzić, że osoby, które nie są kompetentne obejmowały funkcje publiczne tylko dlatego, że właśnie mają kogoś znajomego albo pochodzą z takiej lub innej partii. Uważam, że to jest podstawową sprawą, którą powinniśmy brać pod uwagę są kompetencje – podkreślił poseł PiS.

Jacek Sasin podkreślił, że Patrycja Kotecka ma szerokie doświadczenie i nie można jej zarzucić braku kompetencji. – Też nie możemy dać się zwariować, bo faktycznie tropienie teraz do dziesiątego pokolenia kogoś, czy ma jakiegoś znajomego polityka, czy też nie ma, to jest jakiś absurd – dodał.

Żona Zbigniewa Ziobry szefem marketingu Link4

Patrycja Kotecka, małżonka ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobro została nowym dyrektorem marketingu Link4. Zastąpiła Bartosza Kwiecińskiego, który przeszedł do PZU - poinformował "Dziennik Ubezpieczeniowy". We wrześniu 2014 roku Link4 zostało przejęte przez PZU.

Rzecznik Link4 Marek Baran potwierdził doniesienia mediów. - Nowym dyrektorem marketingu Link4 została Patrycja Kotecka - oświadczył. Kotecka będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową, współpracę z domami mediowymi, badania marketingowe oraz e-biznes. Do tej pory zarządzała programami informacyjnymi w TVP, prowadziła własny program śledczy w TV 4 i pisała do takich gazet jak "Życie Warszawy", "Super Express", czy "Gazeta Bankowa". Przez ostatnie 5 lat odpowiadała za projekty public relations w należącej do SKOK Holding agencji Apella.

TVN24, wyborcza.biz