Polska się promuje

Polska się promuje

Dodano:   /  Zmieniono: 
Od połowy przyszłego roku spójną promocją Polski ma zająć się jedna instytucja - Polska Organizacja Handlu, Inwestycji i Turystyki. Rząd szykuje też wielkie kampanie reklamujące nasz kraj - zapowiada "Dziennik" w tekście "Polska się promuje". Do połowy stycznia w anglojęzycznych telewizjach CNN i BBC spoty przygotowane przez MSZ oraz Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych wyemitowane zostaną około 400 razy. Będzie też kilka reklam prasowych i banner na internetowej stronie "Financial Times". Mają promować polską gospodarkę. Główne hasło kampanii to "Great minds thinking alike", czyli "Wielkie umysły myślą podobnie". Spoty pokazują najnowocześniejszą twarz kraju. Na ekranie migają więc na przemian wieżowce w centrum Warszawy, nowe mosty stolicy i wnętrza centrów handlowych. Można obejrzeć z lotu ptaka falujące, szklane dachy kompleksu handlowo-biurowo-rozrywkowego Złote Tarasy, który jest budowany koło warszawskiego Dworca Centralnego. Albo futurystyczne kopuły siedziby radiostacji RMF FM. Przez moment na ekranie miga nawet twarz byłego premiera Kazimierza Marcinkiewicza przyjmującego w swym gabinecie azjatyckich inwestorów, zapewne z koreańskiego koncernu LG. W BBC pojawia się spot, na którym prezydent Lech Kaczyński wita się z wicepremierem Chin. - Według ekspertów do zachodniego inwestora najsilniej przemawiają Azjaci inwestujący w państwach europejskich. Skoro inwestują w Polsce, to ta gospodarka musi być świetnie sprawdzona, bo generalnie inwestuje się w Azji - zachwala pełnomocnik.