Jak zmarnować sobie wakacje to tylko z…

Jak zmarnować sobie wakacje to tylko z…

Dodano:   /  Zmieniono: 6
Wizz Air. Wymarzone i zaplanowane podróże. Wszystko na ostatni guzik – prawie wszystko. Wizz Air, nie wiem czy to kwestia samolotów, czy nonszalancji – tej ostatniej na pewno obsłudze nie brakuje. Nie po raz pierwszy zawraca swoje samoloty w pół drogi.

Wczorajszy lot z Warszawy na Islandię zakończył się po półtorej godziny. A dokładniej po półtorej godziny – w pół drogi na Islandię,  samolot zaczął zawracać do Warszawy. Kolejne półtorej godziny i znowu w  Warszawie. No cóż usterki się zdarzają, choć tej linii szczególnie często. Tym dziwniejsze, że obsługa jest kompletnie nieprzygotowana na podobną sytuację. Ani słowa przepraszam. I żadnej informacji, kiedy kolejny samolot. „Może po 18. Proszę dzwonić od rano od 7:30. Radzę zacząć wcześnie bo ciężko się dodzwonić”. Minuta rozmowy 7 zł.  Jakiś pan pyta kto chce hotel kto taksówkę.

Tym, którzy chcą do hotelu asystentka pana z linii lotniczych przypomina, że mają się wyprowadzić przed 12. „A co mamy robić do wieczora?”. Tu rezolutna panienka się nadąsa: „no wie Pan i tak robimy państwu przysługę, ze tu po nocy wychodzimy”. Potem każe wszystkim ustawić się w kolejce: 260 osób i pojedynczo spisuje dane każdej osoby. „Komu taxi, komu voucher”. Na każdą uwagę podróżnych, że można to chyba lepiej zorganizować szydząco odpowiada: „może chce pan to za mnie robić”. Na pytanie, co z opłaconym hotelem na Islandii: „proszę dzwonić na infolinię” – tak tą 7 zł za minutę i radzę zacząć wcześnie dzwonić.

Na co dzień liczymy się, z tym, że tanie linie lotnicze życzą sobie ekstra za bagaż, za colę czy kawę. Że jest ciasno i skromnie. Ale niska cena nie musi oznaczać pogardliwego stosunku obsługi do pasażerów. Cena nie uzasadnia tego, że mają zmarnowane dwa dni. Jałowe oczekiwanie w kolejce, bo nikt nie wie jak się za to zabrać. Przebukowanie samolotu, to kolejna gehenna.  Nic nie dzieje się automatycznie. Jak będzie miejsce to pana zabiorą, a jak nie, to niech się pan dowiaduje. Tyle słyszymy o regulacji lotów, o bezpieczeństwie, tak mało o regulowaniu jakości usług.

 6
  • Marek IP
    Na pokładzie Wizz Air spotkała mnie największa bezczelność ze strony obsługi, jaką wcześniej mogłem sobie tylko wyobrażać. Poprosiłem o wodę, stewardessa podała mi cenę z cennika. Kiedy zapytałem, czy nie mają darmowej odpowiedziała, że za darmo to w toalecie.
    • babka IP
      Często latam Wizz Air na trasie Larnaca Warszawa. Za każdym razem samolot jest opóźniony. Nigdy nie usłyszałam słowa wytłumaczenia czy prostego "przepraszam".
      • Airbus IP
        Słaby i nierzetelny artykuł... Pisząc na portalu powinien Pan mieć albo minimalne pojęcie o czym Pan pisze, albo posprawdzać fakty przed umieszczeniem wpisu na stronie... Rozumiem, że internet przyjmie każde gów** ale Pan się tu podpisuje imieniem i nazwiskiem...
        Stawka telecentrum w Wizz wynosi 4.92 zł za minutę.
        Airbus A320 tej linii jest w stanie przyjąć na pokład maksymalnie 180 osób.
        Obsługa naziemna i psażerska wykonywana jest przez firmy zewnętrzne. Więc to nie pracownicy Wizz Air'a niemiło Pana potraktowali, tylko podwykonawcy... Prawdopodobnie Ci sami, którzy jak tylko skończą obsługiwać lot Wizz Air'a idą robić kolejną odprawę na Emirates Airline.
        Jakie ma Pan sugestie na temat sprawniejszego przeprowadzenia takich czynności w sytuacji odwołania/opóźnienia lotu? Bo z tego co Pan napisał cyt.: "Na każdą uwagę podróżnych, że można to chyba lepiej zrobić", to podróżował Pan z samymi ekspertami awiacji, więc temat pewnie jest dla Pana oczywisty.
        Szczególnie często psujące się samoloty, też brzmi interesująco i dobrze, że poparł Pan tą terię jakimiś danymi statystycznymi...

        Artykuł napisany, żeby chyba tylko wyrzucić z siebie flustrację. Nie profesjonalny i nie powinien znaleźć się na żadnym portalu, przynajmniej nie w takiej formie.
        • A320tech IP
          260 pax w A320 :-) jeśli wszystkie info są tak rzetelne jak ta to szkoda czytać :p "Tej linii szczególnie często" - czyli ile wynosi wskaźnik sprawności floty - wie czy tylko tak se pierdzieli ???

          Ostatnie wpisy

          • Lewicowa obłuda 9 kwi 2016 Żądanie od Pierwszej Damy, żeby zajęła stanowisko w sprawie aborcji jest intelektualną niegodziwością. Pierwsza oczywista konstatacja - nie istnieje urząd publiczny Pierwszej Damy.
          • Polityczna opona 5 mar 2016 Nie wiemy co się stało z prezydencką oponą, ale wiemy co się stało z polską polityką. W mgnieniu oka, rzecz politycznie obojętna wyznacza oś sporu. I to jakiego sporu – zażartych, osobistych ataków w tym publicznych żali, że jednak wypadek nie skończył się śmiercią...
          • Przepraszamy za nasze prostactwo 14 lis 2015 Nie dziwi nas reakcja rządu Francji mobilizującego wojska, wprowadzającego stan wyjątkowy, zamykającego granice. Zrozumiała jest też zapowiedź polskiego rządu, że po paryskim ataku unieważni ustalenia dotyczące przyjęcia 12 tysięcy uchodźców z Afryki i Bliskiego Wschodu. Ale...
          • Walka dopiero się zaczyna 25 paź 2015 To żaden przewrót, czy zawracanie dziejów polskiej polityki. Zaledwie korekta. Wyborcy odebrali władzę partii, która z konserwatywno-rynkowej formacji przedzierzgnęła się w etatystyczno-lewicową.
          • Co tak naprawdę wynika z nowych taśm dla Polski i gospodarki? 22 paź 2015 Taśmy wywołują sensację, zanim jeszcze dotrze do nas co na nich jest. Wystarczy, że są. Ktoś nagrał znanych polityków i potężnego biznesmena, co samo w sobie pobudza naszą wyobraźnie - dreszczyk zajrzenia do zakazanego świata. Ale co tak naprawdę wynika z ostatnich taśm dla...