Dotacja CRM

Dotacja CRM

Dnia 31 października 2012 roku Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost”Sp. z o.o. jako Beneficjent działania 2.3 Technologie informacyjne i komunikacyjne dla MSP, zakończyła realizację projektu pt.

System CRM w Agencji Wydawniczo-ReklamowejWprost” szansą na sukcesbiznesie

współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz budżetu województwa mazowieckiego

Poziom dofinansowania z EFRR: 37,12%

Termin realizacji: 02.04.2012 r. – 31.10.2012 r.

Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 znajdują się na stronie: www.mazowia.eu

Celem projektu jest podniesienie konkurencyjności i innowacyjności Agencji Wydawniczo – Reklamowej „Wprost” poprzez wykorzystanie specjalistycznej technologii informacyjnej i komunikacyjnej.

Projekt obejmował zakup zintegrowanego wieloserwerowego systemu dedykowanego do gromadzenia danych, tworzenia i zarządzania relacjami z klientem (oprogramowanie typu Customer Relationship Management) w oparciu o crossmediowe kampanie komunikacyjne.

Oprogramowanie umożliwia druk zmiennych danych, spersonalizowanych obrazów, wykresów i diagramów zawierających duże ilości danych, publikowanie stron internetowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb (RURL), wiadomości e-mail i SMS/MMS.

W ramach oprogramowania znajduje się również moduł który umożliwia szczegółowe śledzenie, analizę i obróbkę danych dotyczących zachowań klientów i ich decyzji zakupowych.

Korzystając z tego typu oprogramowania WPROST uzyskał dostęp do wszelkich składników niezbędnych do tworzenia złożonych i wyjątkowo kreatywnych kampanii, opartych o nowoczesne nośniki reklamy– w dziedzinie projektowania, zawartości, interaktywności i spójności danych– gwarantując dużą zgodność przekazu i kreowania marki we wszystkich dostępnych nośnikach reklamy.

System jest oparty na technologii, która umożliwi użytkownikom przetworzenie dowolnego dokumentu statycznego w dynamiczny.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Warszawa, dnia 19 lipca 2012r.

Zapytanie ofertowe

Nr wewnętrzny postępowania ofertowego 01/07/2012

Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na dostawę wraz z instalacją i szkoleniem zintegrowanego wieloserwerowego systemu dedykowanego do tworzenia i zarządzania relacjami z klientem oraz gromadzenia danych w oparciu o crossmediowe kampanie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Zapytania.

Oferta powinna zawierać co najmniej:

  1. nazwę i adres oferenta
  1. opis oferowanego systemu
  1. całkowitą wartość oferty (netto i brutto) oraz jej poszczególnych pozycji – Załącznik Nr 2 do Zapytania
  1. czas realizacji – Załącznik Nr 2 do Zapytania
  1. oświadczenie o związaniu ofertą przez okres co najmniej 60 dni
  1. aktualny odpis KRS

Oferta powinna być sporządzona na papierze firmowym oferenta lub opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli oferenta.

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera bądź też dostarczona osobiście.

Termin składania ofert upływa w dniu 25 lipca 2012r.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium ceny.

Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia, przed podpisaniem umowy, negocjacji cenowych z wybranym oferentem.

Dokumenty archiwalne: