Politycy SLD o sobie: młoda, dynamiczna drużyna

Politycy SLD o sobie: młoda, dynamiczna drużyna

Dodano:   /  Zmieniono: 
Tomasz Kalita (fot. WPROST)Źródło:Wprost
SLD to młoda, zgrana, dynamiczna drużyna - to przesłanie najnowszego spotu wyborczego Sojuszu, który od 30 września ma być emitowany w paśmie płatnym wszystkich ogólnopolskich telewizji. SLD do tej pory nakręcił kilkanaście ogólnopolskich spotów wyborczych: dwa z cyklu "Drużyna SLD", w którym szef partii Grzegorz Napieralski i siedmioro kandydatów na posłów prezentuje program wyborczy partii, a także cykl "kobiecych" reklamówek wyborczych, w których wystąpiły kandydatki Sojuszu do Sejmu.
W spocie, który jest już do obejrzenia na stronach SLD, wystąpiła czwórka młodych kandydatów Sojuszu na posłów: Łukasz Naczas (jedynka w Koninie), Krzysztof Gawkowski (jedynka listy płockiej), Magdalena Ogórek (dwójka w Rybniku) oraz Łukasz Wabnic (nr 12 w Częstochowie), który przed tygodniem zasłynął kontrowersyjnym spotem wyborczym, w którym ratuje z opresji młodą kobietę. - Jest to spot skierowany do młodych osób. Pokazujemy w nim, że mamy nową, młodą drużynę - podkreślił rzecznik SLD Tomasz Kalita. Według niego, Sojusz ma najwięcej młodych osób na czołowych miejscach list wyborczych. - Ponad 30 proc. naszych kandydatów to osoby w wieku trzydziestu-trzydziestu kilku lat. Chodzi więc o to, by ich pokazać - dodał Kalita.

Według Ogórek główny przekaz filmu to "siła i zgranie" kandydatów SLD. - Chcieliśmy pokazać siłę Sojuszu Lewicy Demokratycznej - to, że jesteśmy zgraną drużyną, potrafimy pracować zespołowo. Jesteśmy wykształconymi ludźmi, mamy energię i potencjał. Dynamika tego spotu ma pokazać, z jakim zapałem będziemy walczyć o sprawy naszych wyborców - podkreśliła kandydatka SLD.

W dwudziestosekundowym spocie czwórka kandydatów Sojuszu, ubrana w czerwono-białe sportowe stroje, gra w koszykówkę. W tle słychać dynamiczną muzykę. "Możemy wygrać, pomóż nam. Sojusz Lewicy Demokratycznej" - zachęca głos lektora.

PAP, arb