Polscy naukowcy badają Wszechświat. Śledź nasz cykl i sprawdź swoją wiedzę!

Polscy naukowcy badają Wszechświat. Śledź nasz cykl i sprawdź swoją wiedzę!

Wszechświat
Wszechświat Źródło:Shutterstock / Nuamfolio
Pod hasłem „Polski wkład w badania i podbój kosmosu” w kwietniowym odcinku cyklu „Polska nauka śladami Kopernika” przyglądaliśmy się temu, jak Polacy w historii i współcześnie włączali się w zagadnienia związane z poznawaniem Wszechświata. Sprawdźcie w naszym trudnym quizie, czego dowiedzieliście się na ten temat z naszych tekstów i videocastów!

W kwietniu w cyklu „Polska nauka śladami Kopernika” pod hasłem „Polski wkład w badania i podbój kosmosu” w naszych tekstach i videocastach przybliżaliśmy działalność polskich astronomów, zarówno w historii, jak i współcześnie. W naszych tekstach przeczytacie, jak rozwijała się polska pasja odkrywania kosmosu, a także, jak Polska i Polacy współcześnie wpisują się w szeroko rozumiane zagadnienie „podboju kosmosu”.

Polski wkład w badania i podbój kosmosu. Trudny quiz

Pod tym linkiem znajdziecie wszystkie nasze artykuły i materiały opublikowane w kwietniu, a poświęcone współczesnej i historycznej działalności polskich naukowców zajmujących się astronomią. Po zapoznaniu się z nimi sprawdźcie w naszym quizie, jak wiele dowiedzieliście się na ten temat!

QUIZ:
Polscy naukowcy badają Wszechświat – trudny quiz

Polska nauka
śladami Kopernika