Wylansować miasto

Dodano:   /  Zmieniono: 
Miliony wydawane na promocję miast tylko niektóre samorządy potrafią przekuć w sukces. Receptą na to są dobry pomysł i spójna strategia komunikacji.

W raporcie Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, pokazującym, jakie miasta zagraniczni eksperci utożsamiają z Polską, świetnie wypadł Poznań. Na pierwszym miejscu pojawiła się co prawda Warszawa, ale wynika to głównie z tego, że jest stolicą. Wynik Poznania to efekt tego, że stawia on na organizowanie wielu międzynarodowych konferencji i konsekwentne promowanie wizji miasta biznesu. Ciekawie komunikuje się też z przyszłymi studentami, prezentując się (także za granicą) jako prężnie rozwijający się ośrodek akademicko-biznesowy.

Więcej możesz przeczytać w 24/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.