IPhone, kolejny genialny (po iPodzie i iBooku) wyrób firmy Apple to nie tylko urządzenie elektronicznie, ale także nowy styl życia. To także znamię prestiżu, symbol przynależności do informatycznej elity.
Noszony jest z dumą jak najcenniejsza biżuteria albo ciuch z najlepszego butiku. Także w Polsce, choć jeszcze oficjalnie i legalnie nie ma go w sprzedaży. Szacuje się, że iPhona kupiło już około 100 tysięcy naszych rodaków. Pod tym względem w Europie wyprzedzają nas tylko Rosjanie.
Czy iPhone zasługuje na miano gadżetu wszech czasów? W pierwszej połowie lipca Apple rzuci na rynek nowy, lepszy (i znaczne tańszy) model swojego flagowego obecnie produktu. Wkrótce również polscy abonenci sieci Orange będą mogli go użytkować w pełni legalnie.
Robert Leszczyński
Więcej o podboju zachodniej cywilizacji przez gadżet firmy Apple w poniedziałkowym wydaniu „Wprost"
Czy iPhone zasługuje na miano gadżetu wszech czasów? W pierwszej połowie lipca Apple rzuci na rynek nowy, lepszy (i znaczne tańszy) model swojego flagowego obecnie produktu. Wkrótce również polscy abonenci sieci Orange będą mogli go użytkować w pełni legalnie.
Robert Leszczyński
Więcej o podboju zachodniej cywilizacji przez gadżet firmy Apple w poniedziałkowym wydaniu „Wprost"
