Hipermarket w Interii

Hipermarket w Interii

Dodano:   /  Zmieniono: 
Portal Interia.pl uruchomił hipermarket internetowy Hiperia pod adresem hiperia.interia.pl.
Hipermarket internetowy Hiperia na stronach portalu Interia.pl został stworzony w oparciu o rozwiązanie outsourcingowe. Logistyką i obsługą klientów zajmuje się wrocławska firma Click and Buy Sp. z o.o. Systemy nawigacyjne, projekty graficzne oraz sposób rejestracji użytkowników hipermarketu zostały dostosowane do potrzeb portalu. Nowa platforma umożliwia też stosowanie mechanizmów promocyjnych, m.in. codziennie zmienianej oferty specjalnej.
Oferta wirtualnego hipermarketu obejmuje asortyment ponad 26 tysięcy produktów, podzielonych na 16 kategorii. Jest tu sprzęt AGD i RTV, artykuły biurowe, książki, kosmetyki, filmy i fonogramy, odzież, zabawki, artykuły motoryzacyjne i sportowe, dla dzieci, domu i ogrodu, oraz komputery, gry i oprogramowanie. Zasoby Hiperii można przeszukiwać wielopoziomowo na podstawie wybranych kryteriów.

Od razu przy zamówieniu klient dowiaduje się, ile - w zależności od wybranej formy doręczenia - będzie kosztowała przesyłka, a zapłaty może dokonać w wybranej formie, tj. za zaliczeniem pocztowym lub jedną z kart płatniczych systemów Visa i MasterCard. Autoryzacja karty online następuje w momencie poinformowania klienta przez dział obsługi o skompletowaniu całego zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesyłane jest pocztą elektroniczną oraz - dodatkowo - telefonicznie.
[em]