USG z Jezusem w kampanii

USG z Jezusem w kampanii

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. ChurchAds.net
Plakaty przedstawiające zdjęcie USG z płodem z aureolką są nowym elementem chrześcijańskiej kampanii, która ma przygotować wyznawców Chrystusa do świąt Bożego Narodzenia, a także krzewić wiarę chrześcijańską wśród Brytyjczyków.
Celem chrześcijańskiej organizacji ChurchAds.net  jest dotarcie do 40-milionowego audytorium. Z przeprowadzonych przez nią badań wynika, że zaledwie 12 proc. dorosłych Brytyjczyków dokładnie zna historię narodzin Chrystusa. Plakaty opatrzone hasłami „Jest w drodze" i „Święta zaczynają się z Chrystusem" mają być rozmieszczone m.in. na przystankach autobusowych w Wielkiej Brytanii.  Zdjęcie USG z płodem z aureolą ma stworzyć atmosferę wyczekiwania, która wskazuje zarówno na człowieczeństwo jak i boskość Chrystusa.

Dyrektor organizacji Francis Goodwin tłumaczy pomysł na kampanię tym, że rodzice często chwalą się zdjęciem USG  rodzinie i przyjaciołom. - Dla wielu rodziców to właśnie moment, w którym widok dziecka na zdjęciu USG sprawia, że ciąża staje się czymś realnym. Wtedy zdajesz sobie sprawę, że naprawdę coś się zaczyna – dodaje pastor Stephen Cottrell.

Pomysł został entuzjastycznie przyjęty przez przywódców kościoła. Nie ma żadnych wątpliwości, że plakaty będą miały duży odzew. Mogą one także wywołać refleksje wśród niewierzących na temat narodzin Chrystusa i jego znaczenie dla świata

Kampania pod hasłem Święta z Chrystusem jest przewidziana na 5 lat. Co roku będzie pojawiał się nowy motyw przewodni. W zeszłym roku kampania była wspierana przez ponad 700 kościołów. Według obliczeń ChurchAds.net poprzez radio i plakaty dotarła do 20 mln ludzi.

j. cz,  Daily Telegraph