Business Software Alliance rozpoczyna akcję ostrzegającą przed konsekwencjami korzystania z nielegalnego oprogramowania. Jej adresatami są małe i średnie firmy.
Informacje o ochronie własności intelektualnej dotrą za pośrednictwem rozmów telefonicznych lub w postaci drukowanej do osób odpowiedzialnych za oprogramowanie, m.in. właścicieli firm oraz działów finansowych i księgowości. Będą to m.in. wiadomości o firmach przeprowadzających audyt oprogramowania i zasadach licencjonowania produktów.
Wysyłka materiałów informacyjnych ma objąć kilka tysięcy biur.
Kampania BSA "Na kradzionych programach można się spaaarzyć" obejmie również reklamy prasowe i radiowe audycje poświęcone ochronie własności intelektualnej. Jest zaplanowana na osiem tygodni.
em, InternetStandard.pl
Wysyłka materiałów informacyjnych ma objąć kilka tysięcy biur.
Kampania BSA "Na kradzionych programach można się spaaarzyć" obejmie również reklamy prasowe i radiowe audycje poświęcone ochronie własności intelektualnej. Jest zaplanowana na osiem tygodni.
em, InternetStandard.pl