Sprzedaż poza lokalem może być ciekawą alternatywą dla tradycyjnej formy zakupów. Dzięki profesjonalnej prezentacji produktu dowiemy się o nim znacznie więcej niż w sklepie. Jeśli kupujemy w sprawdzonej firmie, dokonując takiego zakupu, mamy znacznie większe uprawnienia niż w tradycyjnym sklepie.
Bezpieczeństwo to jest zagwarantowane kupującym już od pierwszego kontaktu z firmą, przede wszystkim dzięki Ustawie o prawach konsumenta z 2014 r. Reguluje ona prawa konsumenta w przypadku zakupów dokonywanych poza siedzibą firmy, m.in. podczas prezentacji.
Więcej możesz przeczytać w 15/2016 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.