Krok naprzód

Dodano:   /  Zmieniono: 
ComputerLand SA podpisał umowę z Intec Telecom Systems
ComputerLand SA podpisał umowę o współpracy z Intec Telecom Systems, światowym liderem rozwiązań dla operatorów telekomunikacyjnych. Na jej mocy ComputerLand będzie oferował i wdrażał system rozliczeń międzyoperatorskich InterconnecT. "Podpisanie kontraktu to kolejny krok ComputerLandu do stworzenia bogatej oferty produktów dla polskich operatorów telekomunikacyjnych. Zgodnie z przewidywaniami zarządu spółki, ten sektor rynku zanotuje w tym roku największy wzrost. System InterconnecT to znakomite rozwiązanie dla tych operatorów, którzy o każdej porze dnia i nocy chcą dokładnie wiedzieć, ile kosztują ich połączenia z innymi operatorami"- powiedział Tomasz Sielicki, prezes zarządu ComputerLandu. "Nasze sukcesy na światowym rynku zawdzięczamy także współpracy z takimi lokalnymi firmami, jak ComputerLand. Zalety naszego systemu rozliczeń międzyoperatorskich InterconnecT doceniło już ponad 65 firm, co stanowi ok. 30 proc. rynku - powiedział Krzysztof Wcisło, dyrektor Intec Solution Polska, biura Intec Telecom Systems działającego w Polsce i Europie Środkowej oraz Wschodniej. - Rozwiązania Intec są odpowiedzią na potrzeby klientów wypływające ze zmian w branży telekomunikacyjnej, spowodowanych liberalizacją rynku i jego rozwojem oraz upowszechnianiem się nowych technologii". System rozliczeń InterconnecT został opracowany w celu obsługi nawet najbardziej skomplikowanych sieci i systemów opłat. Dysponuje wszystkimi funkcjami, jakie potrzebuje operator, aby zwiększyć zyski z działania sieci. InterconnecT zapewnia m.in.: - możliwość gromadzenia danych odniesienia na podstawie umów o wzajemnych połączeniach; - gromadzenie informacji potrzebnych do akceptowania i weryfikacji połączeń; - możliwość obliczania opłat za różne usługi (taryfikacja); - wycenę, przecenę i sumowanie; - sporządzanie raportów szczegółowych i zbiorczych oraz statystyki połączeń; - dyskontowanie, wybieranie najekonomiczniejszej trasy; - rejestrowanie i usuwanie błędów; - ochrone i administrację; - pracę w różnych językach i walutach (w tym euro); - rejestrację wyciągów. Głównym zadaniem systemu InterconnecT jest taryfikacja połączeń przychodzących lub wychodzących. Program pracuje z wszystkimi systemami telefonii ruchomej i stacjonarnej. Jest znakomitym rozwiązaniem w wypadku połączeń przez Internet. Oblicza koszt połączenia, biorąc za podstawę m.in. impulsy i jego czas. InterconnecT wykorzystuje najbardziej zaawansowane technologie, dzięki czemu jest niezawodny, pozwala na szybką zmianę konfiguracji wraz ze wzrostem wymagań operatora. Stosują go m.in. takie koncerny, jak France Telecom, Telecom Italia, Worldcom, Swisscom, Telenordia oraz Telekom South Africa. ComputerLand proponuje także własne rozwiązania, m.in. system PasTel (paszportyzacji sieci miejscowej) oraz Arctus-CL (scentralizowany system utrzymania sieci abonenckiej). Wykorzystuje je lub wdraża Telekomunikacja Polska SA.