„Miałem pani stopy masować?”, „Smród ustał, jak pan wyjechał”. Tak właściciel pensjonatu odpowiada na opinie turystów

„Miałem pani stopy masować?”, „Smród ustał, jak pan wyjechał”. Tak właściciel pensjonatu odpowiada na opinie turystów

Widok z Kopy w kierunku Karpacza
Widok z Kopy w kierunku Karpacza Źródło: Fotolia / Agnieszka Rodowicz
Wydawać by się mogło, że grzeczne odpowiedzi na krytykę oferowanych usług to standard w kontaktach z klientem. Właściciel pensjonatu z Karpacza postanowił jednak odpowiadać na uwagi w swoim własnym stylu.

Kilka dni temu opisaliśmy sprawę ośrodka turystycznego Willa Karpatia. Zaczęło się niepozornie – od wpisu jakich wiele, w którym użytkownik Wykopu krytykował osobę obsługującą profile w mediach społecznościowych pensjonatu Willa Karpatia w Murzasichlu koło Zakopanego. Internauta zamieścił wymianę zdań pomiędzy swoją ciotką i pracownikiem ośrodka, który wyzywał kobietę od zapijaczonych fanek disco-polo, która targowała się o cenę jak ostatni żebrak i zaczepiała obcych mężczyzn. Oburzeni internauci zasypali profile ośrodka negatywnymi komentarzami, a cała sprawa znalazła swój finał na policji.

Tym razem internauci wpadli na trop ośrodka z Karpacza, którego właściciel również nie może się pochwalić dobrą komunikacją z klientami w internecie. Gościniec Graf jest oceniany w Google na 3,4 gwiazdki natomiast w serwisie Booking średnia ocen klientów daje wynik 6,8/10. Właściciel Gościńca negatywnie reaguje na każde słowa krytyki pod adresem jego pensjonatu. Często zdarza mu się również obrażać klientów. Mężczyzna tłumaczy, że noclegi w Gościńcu są bardzo tanie, dlatego standard oferowanych przez ośrodek usług również nie jest wysoki.
Przytaczamy kilka odpowiedzi właściciela, jakie pojawiły się w serwisie Booking.com. Przy okazji warto jednak podkreślić, że nie wiemy, jak zachowywali się klienci, którzy byli gośćmi ośrodka w Karpaczu,a po powrocie zamieścili krytyczne opinie. Po ujawnieniu sprawy, profile ośrodka zostały zalane falą negatywnych komentarzy. Internauci tłumaczyli, że w ten sposób chcą walczyć z brakiem kultury właściciela.

Galeria:
Właściciel odpowiada na negatywne komentarze
Czytaj też:
Afera Willa Karpatia pogrąży pensjonat? Wypowiedzenie wojny Wykopowi nie było najlepszym pomysłem

Źródło: WPROST.pl