"Twarze" czasopism

Dodano:   /  Zmieniono: 
Okładki z "Pulsu Biznesu" i "Przekroju" zwyciężyły w konkursie GrandFront 2003 na najlepszą stronę tytułową i okładkę, organizowanym przez Izbę Wydawców Prasy.
"Puls Biznesu" zwyciężył w kategorii stron tytułowych gazet. "Przekrój" był najlepszy wśród czasopism.

Nadesłane strony tytułowe gazet, zgodnie z wymogami regulaminu, były wydaniami z następujących dni: z pierwszego dnia wojny w Iraku - wydanie z 21 lub 22-23 marca 2003 r.; po referendum akcesyjnym z 7-8 czerwca 2003 roku - wydanie z 9 lub 10 czerwca 2003 roku; oraz dowolna okładka, uznana przez redakcję za najlepszą w minionym roku wydawniczym.

Prace oceniali graficy prasowi, fotografowie i dyrektorzy artystyczni wydawnictw. Oceniano walory graficzne, komunikacyjne oraz innowacyjne.

W tegorocznym konkursie wzięło udział ponad 260 okładek gazet i czasopism ogólnopolskich, lokalnych, specjalistycznych, branżowych oraz innych, dwa razy więcej niż w pierwszej, zeszłorocznej jego edycji.

Najlepsze okładki można oglądać na wystawie pokonkursowej w Domu Artysty Plastyka w Warszawie do 30 marca.