• 14 wrz 2017, 0:40 "Mom and Dad" Briana Taylora, prezentowane w sekcji Midnight Madness 42. Festiwalu Filmowego w Toronto to szalona opowieść o tym, co się dzieje, gdy rodzice zapomną o tym, kim sami są, zajmując się jedynie dziećmi.
  • 11 wrz 2017, 1:38 „Mother!” Darrena Aronofskiego to alegoryczna opowieść, którą można czytać na wielu poziomach.
  • 10 wrz 2017, 9:14 "Three Billboards outside Ebbing, Missouri" Martina McDonagha to intrygujący dramat opowiadający o małym miasteczku i kobiecie, która w niecodzienny sposób postanowiła walczyć o swoje racje.
  • 8 wrz 2017, 6:18 „Borg/McEnroe” Janusa Metza, czyli Film Otwarcia 42 Festiwalu Filmowego w Toronto to pełen emocji portret dwóch tenisistów, którzy spotkali się na kortach Wimbledonu latem 1980 roku podczas finału, który odmienił oblicze sportu.
  • 21 sie 2017, 14:59 "Synalek", francuska komedia w reżyserii Frederica Forestiera jest humorystyczną opowieścią o problemach w miłości.
  • 18 sie 2017, 14:02 Na ekrany polskich kin wreszcie wchodzi „Królewicz Olch”, którego światowa premiera odbyła się na zeszłorocznym Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni.
  • 31 lip 2017, 13:40 Już w najbliższy czwartek rozpoczyna się ... edycja Festiwalu Filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty, podczas którego filmomaniacy z całej Polski będą mogli obejrzeć najlepsze i najważniejsze tytuły ze światowych festiwali - Cannes, Berlina i Toronto. Z tej okazji postanowiliśmy...
  • 7 lip 2017, 15:18 Skandynawski thriller „Darkland” Fenara Ahmada to krwawa opowieść o zemście, rozgrywająca się w duńskiej stolicy.
  • 27 cze 2017, 15:50 Najbardziej niebezpieczna kobieta to ta, której próbowano powiedzieć co ma, a czego nie może robić. W ostatnich latach Kino daje nam coraz więcej przykładów niestereotypowych, silnych kobiet, które wymykają się rygorowi męskich zasad. Z okazji piątkowej premiery "Lady M"...
  • 23 cze 2017, 7:41 „Transformers: The Last Knight” Michaela Baya, czyli piąta część przygód samochodów zamieniających się w roboty to właściwie trzy filmy w jednym. Każdy trwa mniej więcej godzinę i jest bardziej chaotyczny od poprzedniego.
  • 2 cze 2017, 12:23 „Wonder Woman” Patty Jenkins, czyli kolejny element układanki w DC Extended Universe, to pełnoprawna historia początków jednej z postaci, które pojawią się w nadchodzącej „Lidze Sprawiedliwych”.
  • 31 maj 2017, 10:46 "Wind River", czyli debiut reżyserski Taylora Sheridana (scenarzysty "Sicario" i "Hell or High Water") to kryminał w klimacie westernu, rozgrywający się w górskiej miejscowości na terenie rezerwatu Indian.
  • 30 maj 2017, 10:46 "Le Redoutable" Michela Hazanaiviusa, czyli film, opowiadający o Jeanie-Lucu Godardzie przez pryzmat jego związku z Anne Wiazemsky, która jest narratorem opowieści, stanowi komediowe podejście nie tylko do ikonicznej postaci Kina, ale przede wszystkim Godarda jako człowieka.
  • 29 maj 2017, 9:57 Festiwal Filmowy w Cannes dobiegł już końca. Poznaliśmy już oficjalne wyniki wszystkich sekcji festiwalowych. To dobry moment na prywatny ranking Ulubionych filmów festiwalu.
  • 28 maj 2017, 11:59 "Miss Sloane", czy jak głosi polski tytuł "Sama przecie wszystkim" w reżyserii Johna Maddena jest obrazem o intrydze politycznej, który ogląda się niczym najlepszy thriller.
  • 28 maj 2017, 11:49 „The Killing of a Sacred Deer” Yorgosa Lanthimosa to obraz, który powinien być wyczerpującym psychicznie thrillerem, który wwierca się człowiekowi we wnętrzności. “Powinien”, gdyż finalnie jest filmem niewykorzystanego potencjału.
  • 28 maj 2017, 11:25 “Good Time” w reżyserii Josha i Benny’ego Safdie jest intrygującą historią, rozgrywającą się w ciągu jednego szalonego popołudnia.
  • 25 maj 2017, 22:43 "120 Battements par minute" Robina Campillo jest rozgrywająca się w Paryżu na początku lat 90. historią grupy aktywistów Act Up, którzy działają na rzecz przeciwdziałania epidemii AIDS.
  • 25 maj 2017, 22:18 „Podwójny Kochanek” Francoisa Ozona to największe objawienie tegorocznego Festiwalu Filmowego w Cannes. Film zaskakujący, przewrotny, inny. Właśnie takie Kino chce się oglądać jak najczęściej.
  • 25 maj 2017, 11:01 “The Beguiled” Sofii Coppoli, startujące w Konkursie Głównym Cannes, stanowi intrygujące studium na temat kobiecości.