Metoda na Facebooka

Metoda na Facebooka

Dodano:   /  Zmieniono: 
W czołówce najpopularniejszych stron Facebooka są marki giełdowych spółek, takie jak np. Paczkomaty, Cropp czy Danio - informuje "Puls Biznesu".
Według Megapanel PBI/Gemius w czerwcu 2009 r. Facebook, największy na świecie serwis społecznościowy miał w Polsce ponad 1,3 mln użytkowników, a w czerwcu tego roku już ponad 6,4 mln. Dlatego firmy nie mają wyjścia i zaczynają traktować portal jako nową tubę marketingową. Wierny fan jest bezcenny, bo chce być odbiorcą oferty firmy, a nie jest do tego zmuszony nachalną kampanią. Trudno o lepszego klienta - przekonuje gazeta.

Na polskim Facebooku króluje Danio, serek promowany przez francuski koncern Danone, a właściwie bohater spotów telewizyjnych Mały Głód - 178,9 tys. fanów. Tuż za nim jest marka skrytek pocztowych Paczkomaty 24/7 należąca do In-Postu - 177,7 tys. fanów. Kolejną jest Cropp należąca do giełdowego LPP - 154 tys. fanów.


 0

Czytaj także