Sodoma została zniszczona przez asteroidę? Nowe wyniki badań nie pozostawiają złudzeń

Sodoma została zniszczona przez asteroidę? Nowe wyniki badań nie pozostawiają złudzeń

Biblia i krzyż
Biblia i krzyż / Źródło: Fotolia / Christian
Archeologowie twierdzą, że asteroida zniszczyła miasto epoki brązu Tall el-Hammam. Ten region w Dolinie Jordanu przez wielu uważany jest za miejsce, w którym kiedyś miała znajdować się Sodoma.

Zgodnie z informacjami zawartymi w Biblii Sodoma i Gomora miały zostać zniszczone przez Boga za grzechy ludzi, którzy tam mieszkali. Opublikowany przez naukowców raport wskazuje na to, że to asteroida mogła przyczynić się do zrujnowania Sodomy. Co ciekawe, na podstawie wykopalisk i przeprowadzonych badań, stwierdzono również, że mury Tall el-Hammam zostały zniszczone około 3,7 tys. lat temu. – Minerały, które w sposób nagły wykrystalizowały się w cieple, upewniają nas w naszych założeniach – powiedział archeolog Phillip Silvia z Trinity Southwest University w Albuquerque. Silvia wraz z zespołem pracują przy wykopaliskach w Tall el-Hammam już od ponad 10 lat. Naukowcy podejrzewają, że ludzie powrócili do tego regionu zaledwie po 600 – 700 latach po wybuchu.

Archeologowie przedstawili wyniki przeprowadzanych badań na odbywającym się co roku spotkaniu American Schools of Oriental Research w Denver w Kolorado. W ciągu ostatnich kilku miesięcy pojawiło się wiele nowych „ekscytujących odkryć”. Ekipy pracujące w Egipcie znalazły m.in. 3500-letni szkielet ciężarnej kobiety, a także 5000-letnie mumie.

/ Źródło: The Times of Israel

Czytaj także

• nauka kryje księżycowych szrakow tzw grey alien i twietdzi ze wszystko na ziemi dzieje sie samo bez alienow, sposki nie istnieja porwania bialych nie istnieja itd. itp., wszytsko wyjaśnione na kanale sympan u o i blogu hellenandchaos ale tak po krotce, 13500 lat zostaliśmy najechani przez szarakow tzw naszym księżycem czytaj planeta bojowa levan, glownym dowodzącym jest retpylian yahwe zwany allahem zwany biblijnym bogiem, szarak yahwe zrobil przez dodawanie dziwnych genow do naszych, zydoarabow i mongolowi to rase wybrana albo sjebana jak ja określam chce rozprzestrzeniać a bialych ziemian do piachu, sodoma i gomora była taka biala wysokorozwinięta cywilizacja wiec musial ja zdetonować atomem, ta nasza nacja wiedziała o nim i jego ksiezycu wiec dodatkowy powod do zbombardowania, to samo stało sie z naszym Egiptem grecja i rzymem na które urzyto bioradiacyjnej broni dlatego budynki zostały a ludzi wyparowali, jak sie dowiemy o nich w pokaznej ilości zrobia to samoz nami... szaractwo okrada ziemie z mineralow jak skoncza robote wysadza cala planete, zrobili juz tak z planeta phaeton dzisiaj gruz miedzy marsem i Jowiszem, planety sa puste w srodku z wjazdem od biegunow tylko, stad Kopernik mazywal je sferami a nie kulami jak lednie nazywa zydopseudonauka, dymi czacha juz ? czy jeszcze dolozyc ?
    • To przyklejanie śladu asteroidy do biblijnej Sodomy to kolejna biblijna bajka. Wszechogarniająca Sprawiedliwość jaka została na naszej planecie zainstalowana wraz z pojawieniem się na niej pierwszych Homo Sapiens (asymilantów). może wiele, nawet wykorzystywanie sił przyrody do wymierzania sprawiedliwości, (na większych obszarach gdy już nie nadąża z wymierzaniem sprawiedliwości indywidualnej) ale nie ma władzy nad obiektami w kosmosie - tak daleko jej jurysdykcja nie sięga. Wyjaśnia to Andrzej Baryka w swojej książce.