Polska firma została sponsorem wielkiego Interu Mediolan. Przy pomocy włoskich kibiców chce ostatecznie pokonać swojego włoskiego rywala. Prezes Placek gra w lidze, w której to Polacy są mistrzami.
Mikołaj Placek z uśmiechem rzuca na stół poniedziałkowe wydanie „La Gazzetta dello Sport" – największego włoskiego dziennika sportowego ukazującego się w nakładzie 330 tys. egzemplarzy. Na pierwszej stronie podał on w zeszłym tygodniu, że po wielkiej piłkarskiej batalii w ostatnim meczu 19. kolejki Serie A Inter Mediolan pokonał Lazio Rzym. Ale nie mniej ważna informacja znajduje się na ostatniej stronie, którą wykupił klub Inter Mediolan, żeby poinformować swoich kibiców, że jednym z jego głównych sponsorów została firma Oknoplast. Pod wielkim nagłówkiem zdjęcie bijących brawo gwiazd drużyny – Javiera Zanettiego i Thiago Motty.
Więcej możesz przeczytać w 5/2012 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.