Lara Croft zwycięża dzięki... Ericssonowi

Lara Croft zwycięża dzięki... Ericssonowi

Dodano:   /  Zmieniono: 
Najnowsze technologie Ericssona wzmocnią siłę wirtualnej bohaterki wchodzącego na ekrany filmu "Tomb Raider".
W najnowszym filmie z Larą Croft (w tej roli zdobywczyni Oscara - Angelina Jolie), zadaniem wirtualnej piękności jest uratowanie świata przed złem. Jak przystało na wirtualną postać, Lara jest perfekcyjna, inteligentna, piękna, wytrzymała i odważna, no i oczywiście niezwyciężona.
Żyjąc w świecie, w którym triumfuje zaawansowana technologia, jest w stanie, poprzez zręczne posługiwanie się urządzeniami komunikacji mobilnej, pokonać przebiegłych wrogów.

W filmie, nad którym z wytwórnią Paramount Pictures współpracowała firma Ericsson, będzie można zobaczyć wiele innowacyjnych produktów tej firmy, m.in. słuchawkę Bluetooth, bezprzewodowy terminal internetowy Ericsson H610 (urządzenie domowe, łączące komunikację głosową, dostęp do Internetu, e-mail, pocztę głosową oraz książkę telefoniczną, które wejdzie na rynek pod koniec tego roku) oraz szeroką gamę telefonów i akcesoriów, które znakomicie pasują do trybu życia walczącej bohaterki.



Na przykład zaczepiana na uchu słuchawka Bluetooth daje Larze swobodę ruchów i pozwala na komunikację z jej mobilnymi urządzeniami, np. komunikatorem. Lara używa jej do stałego kontaktu z tajemniczym Bryce - geniuszem technicznym i wspólnikiem (australijskiego aktor Noah Taylor). Podobnie telefon Ericsson R310, odporny na wodę, kurz i wstrząsy, jest niezawodnym kompanem Lary w ekstremalnych warunkach. Jest on też używany przez członków ekipy filmowej w gorącej Angkor Wat, tropikalnej Kambodży i lodowatej tundrze syberyjskiej.

Produkty Ericssona „grały” już w innych filmach, np. w roku 1997 w kolejnym odcinku Bonda zatytułowanym "Jutro nie umiera nigdy", gdzie 007 używał telefonu Ericsson (zaprojektowanego specjalnie dla potrzeb filmu), zdalnie sterującego jego samochodem.

"Telefon Ericsson, którego używał w "Jutro nie umiera nigdy" James Bond był koncepcyjnym produktem, odzwierciedlającym ludzkie wyobrażenie o przyszłości"- powiedział Peter Bodor, rzecznik prasowy firmy Ericsson. "Co jest ekscytujące w przypadku produktów występujących w filmie Tomb Raider to fakt, że w większości są one realne i dostępne na rynku".

Fani Lary Croft mogą pobrać jej wizerunek ze strony www.ericsson.pl/pliki/tomb_raider.
em