Dialog z certyfikatem

Dialog z certyfikatem

Dodano:   /  Zmieniono: 
Dialog, jako pierwszy operator telefonii stacjonarnej w Polsce, uzyskał certyfikat Cisco Powered Network na usługi wdzwanianego dostępu do Internetu, który potwierdza najwyższą jakość infrastruktury operatorskiej sieci transmisji danych.
Dzięki przystąpieniu do programu Cisco Powered Network (CPN), ta wrocławska firma będzie mogła się posługiwać logo Cisco Systems do promowania swoich usług.
Program CPN jest programem globalnym, do którego przystąpiły światowe firmy telekomunikacyjne, m.in. AT&T, British Telecommunications, BT Cellnet, BT Worldwide, Cable & Wireless, Deutsche Telekom, Global One Communications, MCI WorldCom International, Swisscom, Telecom Italia.

Sieć szkieletowa Dialogu jest połączona (34 Mb/s) z węzłem dostępowym Teleglobe we Frankfurcie, co przyspiesza transmisję pakietów. Czas ich podróży w sieci waha się od 5 ms (polskie zasoby Internetu) do ok. 300 ms (światowe zasoby).
Dialog zapowiada, że jeszcze w tym roku abonenci biznesowi firmy będą mogli skorzystać z usług o gwarantowanym poziomie serwisu (SLA – ang. Service Level Agreement). Operator zapewnia klientom SLA odpowiednie parametry techniczne, czas reakcji na uszkodzenia, wybrane priorytety ruchu i szybszy dostęp do potrzebnych informacji. Od jesieni br. firmy ma też oferować dostęp po łączach stałych i wirtualne sieci korporacyjne.
Dialog świadczy tradycyjne usługi telefoniczne i rozwija nowoczesne usługi bazujące na transmisji danych.Z oferty firmy od marca br. skorzystało już ponad 11 tysięcy internatów.


em