Żona Zbigniewa Ziobry została szefem marketingu Link4

Żona Zbigniewa Ziobry została szefem marketingu Link4

Dodano:   /  Zmieniono: 
Patrycja Kotecka (fot. Jerzy Sobański (Praca własna fotografa) [CC BY-SA 3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)], via Wikimedia Commons) 
Patrycja Kotecka, małżonka ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobro została nowym dyrektorem marketingu Link4. Zastąpiła Bartosza Kwiecińskiego, który przeszedł do PZU - poinformował "Dziennik Ubezpieczeniowy". We wrześniu 2014 roku Link4 zostało przejęte przez PZU.

Rzecznik Link4 Marek Baran potwierdził doniesienia mediów. - Nowym dyrektorem marketingu Link4 została Patrycja Kotecka - oświadczył. Kotecka będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową, współpracę z domami mediowymi, badania marketingowe oraz e-biznes. Do tej pory zarządzała programami informacyjnymi w TVP, prowadziła własny program śledczy w TV 4 i pisała do takich gazet jak "Życie Warszawy", "Super Express", czy "Gazeta Bankowa". Przez ostatnie 5 lat odpowiadała za projekty public relations w należącej do SKOK Holding agencji Apella.

Wyborcza.biz