CNN walczy o widownię MTV

CNN walczy o widownię MTV

Dodano:   /  Zmieniono: 
Zupełnie odmieniony całodobowy program informacyjny CNN Headline News zamierza przyciągnąć przed ekrany młodą widownię, najchętniej, oglądającą kanał muzyczny MTV.
Teraz przeciętna wieku widzów to osoby około pięćdziesiątki. By zmiany odniosły swój cel, władze CNN zatrudniły do ich opracowania dwóch specjalistów z Hollywood. W oprawie nowego kanału będzie wykorzystana muzyka techno i gitarowa.
Jako prezenterkę zatrudniono m.in. gwiazdę znanego również w Polsce serialu "NYPD Blue" Andre Thompson.
W CNN newsy emitowane są w nim co piętnaście minut.
Na rynku amerykańskich mediów jest duża konkurencja wśród stacji informacyjnych. Obok CNN całodobowo newsy nadają nowojorski Fox News Channel oraz związany z koncernem Billa Gatesa MSNBC.
Nie są to pierwsze wysiłki, by przyciągnąć młodą widownię. W ubiegłym roku inny kanał informacyjny ABC News zatrudnił w charakterze prezentera młodego gwiazdora Hollywood Leonardo Di Caprio. Poprowadził on program poświęcony ochronie środowiska. Przeprowadził nawet głośny wywiad z samym Billem Clintonem.
nat, pap