Studenci warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej po raz drugi z kolei udowodnili, że na marketingu znają się jak mało kto. Wygrali w ogłoszonym przez Google konkursie jako najlepsi w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Konkurs Google Online Marketing Challenge jest ćwiczeniem odbywającym się w ramach zajęć na uczelni. Podczas kursu studenci zaznajamiają się z działaniem reklamy w praktyce. Zespoły uczelniane otrzymują ekwiwalent 200 dolarów, który miały przeznaczyć na reklamę w programie Google AdWords . Ich zadaniem było nawiązanie współpracy z lokalną firmą i opracowanie dla niej skutecznej kampanii marketingowej w internecie.
Zespół studentów z SGH w składzie Barbara Feliszek, Aleksandra Puchta, Antoni Rościszewski, Piotr Miąskiewicz i Marek Pyra (opiekun naukowy Marcin Dudek) przygotował kampanię reklamową dla szkoły tańca Riviera. Ich projekt okazał się najlepszy w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
W tym roku w Online Marketing Challenge wzięło udział 3 tysiące zespołów z 65 krajów. - Polska jest krajem, z którego najwięcej zespołów dostało się do grona finalistów. Widać jak dobrą pracę w tym zakresie wykonały polskie uczelnie, czego najlepszym przykładem jest warszawskie SGH, które zostało zwycięzcą konkursu w regionie EMEA już drugi rok z rzędu" - komentuje Alex Gibelalde, organizator konkursu z Google.
Gazeta.pl, pp
