Salmonella w produkcie z Lidla. Sklep zwraca pieniądze

Salmonella w produkcie z Lidla. Sklep zwraca pieniądze

Tatar
Tatar / Źródło: Fotolia / Studio23
Sieć sklepów Lidl wycofuje ze sprzedaży produkt, w którym sanepid stwierdził obecność pałeczek Samonella. Jak podano w komunikacie, klienci mogą liczyć na zwrot pieniędzy.

„Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. podjął decyzję o wycofaniu z rynku produktu Tatar wołowy 200 g z terminem przydatności do spożycia do 03/09/2018 o numerze partii 03218218. W badaniach wykonanych przez SANEPID stwierdzono obecność pałeczek Salmonella, przez co producent nie może zagwarantować pełnego bezpieczeństwa wskazanej partii produktu. Ze względu na powyższe nie zaleca się dalszego spożywania produktu” – podała popularna sieć sklepów w komunikacie.

Władze Lidla zaznaczają, że produkt został już wycofany ze sprzedaży. Zapewnia też, że „wszystkie inne produkty sprzedawane przez Lidl, wytworzone przez Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki nie są objęte wycofaniem i nie stanowią zagrożenia dla zdrowia konsumentów”.

Czytaj także:
Internetowy podrywacz zapraszał kobiety do restauracji. Napełniał brzuch i... znikał bez płacenia

Czytaj także

 1
  •  
    Pisi już się szykowali do ataku na niemiecki sklep, który truje Polaków, a tu nagle okazuje się, że... salmonella była od polskiego dostawcy... ech, ciężkie życie pisich troli