Klęska Czerwonej Torebki

Klęska Czerwonej Torebki

Dodano:   /  Zmieniono: 
W ciągu zaledwie roku zdrowa spółka giełdowa stała się spółką śmieciową. I ciągnie na dno jej twórcę Mariusza Świtalskiego.

Twórca Żabki, Biedronki i Eurocash – trzech gigantów handlu detalicznego w Polsce. Każda marka okazała się rynkowym sukcesem i z powodzeniem została sprzedana zagranicznym inwestorom. Każda z wyjątkiem Czerwonej Torebki. To miał być kolejny marketingowy sukces jednego z bohaterów naszej listy 100 najbogatszych Polaków. Świtalski chciał mieć w Polsce 4,5 tys. pasaży handlowych z czerwoną torebką w logo. Z ambitnego planu udało się otworzyć zaledwie 38 punktów i biznes siadł.

Więcej możesz przeczytać w 52/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

-
 0

Czytaj także