Rihanna ogłasza światową trasę - ANTI

Rihanna ogłasza światową trasę - ANTI

Plakat promujący trasę koncertową
Międzynarodowa supergwiazda, zwyciężczyni Grammy Award®- i multi-platynowa artystka, Rihanna, ogłasza dziś - THE ANTI WORLD TOUR. 5 sierpnia 2016 roku piosenkarka wystąpi na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Trasa produkcji Live Nation, rozpocznie się 26 lutego 2016 w Viejas Arena w San Diego, CA i zapoczątkuje prawie 40 występów w Nowym Jorku, Los Angeles, Toronto, Chicago, Vancouver, Washington DC i w innych miastach. Samsung jest partnerem prezentującym trasę w Ameryce Północnej, PUMA jest partnerem supportującym. Travis Scott będzie gościem specjalnym w Ameryce Północnej. Część europejska trasy rozpocznie się koncertami w Londynie, Amsterdamie, Berlinie, Mediolanie, Wiedniu, Warszawie i innych miastach. The Weeknd i Big Sean wystąpią jako goście specjalni w Europie. Bilety na koncerty w Ameryce Północnej i Europie wejdą do sprzedaży 3 grudnia na www.livenation.com. Bilety na koncert w Polsce odstępne będą na www.livenation.pl. Pełna lista dat koncertow na trasie ANTI poniżej.

Posiadacze karty American Express® mogą kupić bilety na koncerty w Północnej Ameryce wcześniej tj. 30.11 od godziny 10:00 do 2.12 do godz. 22:00. Ściągnij American Express UNSTAGED App, aby kupić swoje bilety American Express® , zobaczyć ekskluzywne materiały od artystów i dowiedzieć się więcej o nadchodzących eventach.

Globalna marka sportowa PUMA jest partnerem Rihanny od grudnia 2014. Gwiazda wstrząsnęła światem mody  uruchamiając markę FENTY PUMA by Rihanna i PUMA Creeper sneaker. W ramach trasy Anti, PUMA stworzy unikalne akcje handlowe w wybranych miejscach w Ameryce Północnej które będą wspierały nadchodzące nowości w kolekcji Rihanny.

Subskrybenci TIDAL będą mieli dostęp do ekskluzywnej przedsprzedaży biletów na ANTI WORLD TOUR. Przedsprzedaż rozpocznie się w poniedziałek 30.11 o godzinie 10:00 i potrwa do środy 2 grudnia do godziny 10:00.  Subskrybenci znajdą szczegóły przedsprzedaży logując się do swojego konta TIDAL. Nowi subskrybenci mogą zapisać się tutaj TIDAL.com

Rihanna stała się ikoną nowoczesnej muzyki, rozrywki i mody. Jako znakomity performer, sprzedała 54 miliony albumów i 210 milionów utworów cyfrowych na całym świecie, co czyni ją najlepiej sprzedającym się artystą wszechczasów. Wydała 7 albumów w ciągu 7 lat, 13 singli wspięło się na pierwsze miejsce list przebojów; zdobyła też 8 nagród Grammy. Jest najbardziej oglądanym artystą na Vevo / YouTube. Rihanna jest również jednym z najpopularniejszych i największych artystów na
Facebooku z ponad 81 milionami fanów. Ponadto, z powodzeniem wprowadziła sześć zapachów, dwie kolekcje z marką Armani, a także cztery kolekcje z marką River Island i jest obecnie rzecznikiem Glam MAC & Viva oraz nową twarzą “Secret Garden” Diora. Rihanna jest globalnym ambasadorem PUMY, a teraz także jako dyrektor kreatywny, przynosi marce wrażliwość stylizacji i innowacji.

The Weeknd przeciwstawił się wszystkim konwenansom. Unikał pokazania twarzy, przez ponad rok po wydaniu on line pierwszej piosenki. Historia sama w sobie stała się już legendą. W 2011 wydał serię trzech  mixtape’ów - House of Balloons, Thursday and Echoes of Silence - a internet eksplodował z uwielbienia! Wkrótce eksplodował bardziej, gdy artysta połączył siły z Arianą Grande w platynowym hicie "Love Me Harder". The Weeknd - to także fantastyczne występy na żywo. Trasa King Of The Fall 2014 została wyprzedana, podobnie jak w 2015 r trasa The Madness Fall. Od tego czasu The Weeknd wystąpił także na największych festiwalach, w tym Coachella, Lollapalooza Coachella, i HARD Summer, gdzie niezmiennie przyciągał tłumy.

materiały prasowe

Czytaj także

 1
  • hr Zbujnik IP
    Jest czarna , a ja nie lubię czarnej muzyki , ja lubię tylko Polki i Kujawiaki .!