Te filmiki były najpopularniejsze w 2016 roku. Zobacz 10 hitów YouTube

Te filmiki były najpopularniejsze w 2016 roku. Zobacz 10 hitów YouTube

Dodano:   /  Zmieniono: 
Magazyn "Time" opublikował listę 10 filmików, które zdobyły największą popularność w minionym roku. Filmy, po które najczęściej sięgali internauci, łącznie zanotowały 550 mln wyświetleń, co daje sumę 25 mln godzin spędzonych przed komputerem. Które nagrania podbiły serca odbiorców na całym świecie? Zobaczcie zestawienie top 10.

Na pierwszym miejscu znalazło się Carpool Karaoke z udziałem Adele. Wizytę niezwykle popularnej brytyjskiej gwiazdy w aucie Jamesa Cordena wyświetlono łącznie 135,8 mln razy.

95 mln odtworzono filmik o wdzięcznej nazwie "Pen-Pineapple-Apple-Pen". Nieskomplikowany utwór autorstwa japońskiego komika Kazuhiko Kosaki stał się hitem najpierw w jego ojczyźnie, a potem na całym świecie. PPAP okrzyknięto mianem „Gangnam Style 2016 roku”.

Na trzecią pozycję najczęściej oglądanych wideo trafił film... edukacyjny pt. "Co jest w środku?". Nagranie, w którym ojciec i syn sprawdzają, co znajduje się wewnątrz grzechotki grzechotnika obejrzano 59,5 mln razy. Film to część większej serii.

Czwarte miejsce zajęła reklama Nike. Spot z udziałem Cristiano Ronaldo nawiązujący do amerykańskiego filmu „Freaky Friday” obejrzało łącznie 57 mln razy.

47 mln wyświetleń zanotował fragment show „America’s Got Talent” z udziałem 12-letniej Grace. Dziewczynka wykonała własny utwór przy akompaniamencie ukulele, czym podbiła serca widzów.

Na kolejnym miejscu znaleźli się jutuberzy Dude Pranksters, którzy wyspecjalizowali się w... rzucaniu butelek z wodą na różne powierzchnie. Cała sztuczka polega na tym, że za każdym razem butelki lądują idealnie, nie przewracając się.

Ogromną popularnością cieszył się także odcinek Lip Sync Battle w którym wystąpił Channing Tatum ze swoją żoną Jenna Dewan. Taneczno-wokalne popisy aktora w roli Beyonce obejrzano niemal 37 mln razy.

Show Johna Olivera dotyczące Donalda Trumpa wyświetlony został 30,8 mln razy.

Nagranie pokazujące, jak wygląda lot pierwszą klasą w Emirates Airlines obejrzano 26,7 mln razy.

Dziesiątkę zamyka filmik, na którym widzimy, jak brat przekonuje siostrę, że właśnie zaczęła się... apokalipsa zombie. Nagranie wyświetlono 21,9 mln razy.

Źródło: TIME