„Wake me up” w wykonaniu chóru rzuca na kolana. Poruszający hołd dla Aviciiego

„Wake me up” w wykonaniu chóru rzuca na kolana. Poruszający hołd dla Aviciiego

Avicii
Avicii / Źródło: Newspix.pl / INSTARIMAGES
Nagła śmierć szwedzkiego DJ-a wstrząsnęła środowiskiem muzycznym. Nie brakuje poruszających hołdów dla Aviciiego. Do takich z pewnością zaliczyć można wykonanie wielkiego przeboju 28-latka „Wake Me Up”.

Szwedzki chór Happy Voices prowadzony przez Gabriela Forssa w trakcie występu w Sztokholmie, rodzinnym mieście Aviciiego, wykonał jego z największych przebojów - „Wake me up”. Opublikowane przed dwoma dniami przez dyrygenta nagranie występu cieszy się dużą popularnością na Instagramie - odtworzono je już blisko 120 tys. razy.

Śmierć Aviciiego

Avicii zmarł 20 kwietnia w wieku 28 lat. Rodzina muzyka wydała w tej sprawie już drugie oświadczenie, które zostało opublikowane przez portal variety.com. Krewni artysty przyznali, że Avicii zadawał sobie pytania o sens życia. Wprawdzie nie stwierdzono tego wprost, ale rodzina muzyka zasugerowała, że Bergling odebrał sobie życie.

„Był poszukiwaczem”

„Nasz ukochany Tom był poszukiwaczem, a jego krucha artystyczna dusza poszukiwała odpowiedzi na egzystencjalne pytania. Był perfekcjonistą, który podróżował i ciężko pracował w tempie, które wywoływało ekstremalny stres” – napisano w oświadczeniu.

Krewni Aviciiego przyznali, że artysta po podjęciu decyzji o zawieszeniu koncertów, chciał znaleźć równowagę w życiu, by być szczęśliwym i zdolnym robienia tego, co kocha, czyli muzyki. „Zmagał się z myślami o sensie, życiu, szczęściu. Nie mógł już dłużej iść. Chciał odnaleźć pokój” – podkreśliła rodzina artysty.

W oświadczeniu znalazło się stwierdzenie, że Avicii nie był stworzony do życia w wielkim świecie biznesu. „Był wrażliwym facetem, który kochał swoich fanów, ale unikał światła reflektorów” – podsumowano.

Miejsce 1.
1,4 miliarda wyświetleń - "Wake Me Up"

Miejsce 2.
357 mln wyświetleń - "Waiting For Love"

Miejsce 3.
344 mln wyświetleń - "Hey Brother"

Miejsce 4.
320 mln wyświetleń - "The Nights"

Miejsce 5.
306 mln wyświetleń - "Levels"

Miejsce 6.
229 mln wyświetleń - "I Could Be the One"

Miejsce 7. 
222 mln wyświetleń - "Addicted To You"

Miejsce 8.
140 mln wyświetleń - "The Days"

Miejsce 9.
101 mln wyświetleń - "You Make Me"

Miejsce 10.
95 mln wyświetleń - "Seek Bromance"

Czytaj także

 0

Czytaj także